Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vond het zelf echt super jammer dat ik de bevalling heb gemist...
das wel weer fijn dus
jomaro schreef:"Madeira_ schreef:L1 kom ik nooit van mijn leven in. Maar Madeira zou dat wel kunnen, ben ik van overtuigd. Alleen ik niet dus gaat niet werken
Volgens mij mag je best meer in jezelf geloven. Moet je kijken wat je al kan, en durft. Waarom zou je dat niet gaan redden.
Gaat goed he met Mara? Fijn 

. Toen ze zo mooi galopeerde, en het heerlijk/goed voelde, heb ik haar ook beloond met mijn stem. Doen jullie dat ook wel is? Nouja, IK BEN GEWOON SUPER TROTS.

maar als Madeir soms wilt gaan racen (jaa daar houdt ze echt van! En nu vind ik het ook wel leuk, maar in het begin veel te eng!) dan gebruik ik ook mijn stem. Ik kan de teugels bij 1 nemen en af en toe aan trekken, ik kan zwaar in mijn zadel gaan zitten; niets werkt (als ze zin heeft om te racen maar dit doet ze eigenlijk laatste tijden niet meer omdat we nu echt veel bezig zijn met rare figuren te rijden enzo. Nu hoef ik maar ietsje zwaarder in mijn zadel te gaan en ze reageert gelijk). Zeg ik een keer ''hoo hoo maar meisje, hoo maar'' staat ze ongeveer stil