Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:princesmax schreef:Nou sorry dit gaat echt te snel![]()
gister waren we nog op pagina 17 ofzo!
Heb vandaag besloten om maar weer met mn opleiding te stoppen, nu snel op zoek naar werk en dan kap ik ermee.
Wat voor opleiding doe je?
Hilde_q schreef:leg uit suusanders geef de pagina want anders moet ik alles nog gaan bijlezen, en dan bedoel ik serieus bijlezen
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:leg uit suusanders geef de pagina want anders moet ik alles nog gaan bijlezen, en dan bedoel ik serieus bijlezen
ehm nou ze begonnen over erwten en ikvind erwten net puiste
en toen zei ik rozijnen zijn net wratten , en ineens begin jasia met rozijntje :W
oja krenten bint ook net wratte
vinde jullie dat egtr lekker?
Kyrseltje schreef:suusiejj schreef:
jah tjel ken ook wel hier pitte
Jullie kunnen ook beide hier pitten!
kekaro schreef:ik kan zowiezo nooit ergens blijven slapen, mijn kids zijn bij schoonmams als ik wegga en die trekt het niet als die 3 er snachts ook zijn
kekaro schreef:ik ga ff aan de koffie ! tot laterrrrrr xxxxxxxx
Hilde_q schreef:OMG viet had gelijk dat zijn leuke quotes !!
Welke paginaik ga lezen
kekaro schreef:ik ga ff aan de koffie ! tot laterrrrrr xxxxxxxx
Hilde_q schreef:ik wil best komen hoor als je mij der ook bij wil hebben ik neem wel Grolsch mee
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:ik wil best komen hoor als je mij der ook bij wil hebben ik neem wel Grolsch mee
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
kom je ?![]()
wie was dat dan die net zei dattie nie kwam? was dat marlyn?
SmeeJ schreef:Er kunnen opzich ook wel mensen bij mij logeren, woon er niet ver vanaf.
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:ik wil best komen hoor als je mij der ook bij wil hebben ik neem wel Grolsch mee
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
kom je ?![]()
wie was dat dan die net zei dattie nie kwam? was dat marlyn?
Horsii_mine schreef:Ik heb helemaal niks gezecht
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:
Jullie kunnen ook beide hier pitten!
ja offffffffffffffff hier miskien tog met 3 en dan na as?
SmeeJ schreef:Oh, nouja dan ga ik inderdaad niet mee.
Hilde_q schreef:ik wil best komen hoor
als jullie pa het goed vind