Gillian1987 schreef:shettie schreef:heey
ik me ook maar hier aanmelden in de grote haflinger gekte topic:D
ik heb 2 verzorg hafjes
maar max dat is zowat me eigen
zie profiel ovor foto's:D
Wow mooie haffies hoor
dank je:)
Citaat:kekaro shettie mooie haffies !!
dank je

waterpaard schreef:Hey shettie!!! Net zo'n beestenboel bij jou.... bij mij lopen ook nog twee katten, drie konijnen en twee cavia's rond. Doe ook een studie dierverzorging. Leuke foto's
En kekaro, ook een knapperd die Amigo, hij ziet er al wel volwassener uit als Billy. Billy is van april 2005. Ik wil hem, als het weer omslaat, zo snel mogelijk laten ruinen....
Nu staat hij ergens op een weitje, en dan kan hij weer naar huis.
Staat hij weer bij zijn vrienden!!
hey wat leuk zeg
heerlijk he zn beestelboel

Qmiss schreef:[quote="Qmiss"]
ik ga overleggen met me ouders

Toen kwamen we in het bos en nog steeds zat die auto achter ons toen ben ik maar een ander smal paadje in gegaan, want tja.. je weet het nooit met die mensen ... Die auto ging recht door [gelukkig:P] en je hoorde waar die overal naar toe ging. Veel later (was even naar de zandverstuiving geweest gewoon lekker over heen stappen, dat zijn we aan het opbouwen) kwam ik bij mul zand en in de verte zag ik iets. Toen zag ik het beter het waren dit keer 2 auto`s, een cross auto (die ik eerder al zag) en een rode auto. Ik zag 2 mannen lopen met scheppen in hun handen... en toen ze mij zagen stopte ze gelijk met graven en legden ze de scheppen in de auto. Toen had ik zoiets van Shi*!!, want straks dan hadden ze iets begraven wat niemand mocht weten... en ik had dat gezien...(ik heb niet gezien wat ze hebben begraven ofzo..) toen ben ik er maar langs heen gedraafd voor als ze wat wilden doen (dat wilden ze gelukkig niet). De vrouw stapte in de rode auto en reed weg. Ik wachtte in een paadje, totdat de andere auto ook weg was (die ging de andere kant op). Toen reed ik weer verder en net aan het eind van het bos, zag ik weer precies dezelfde crossauto die over het fietspad een paadje insloeg, waar ik ook in moest.
Ik kwam WEER precies dezelfde cross auto tegen!! de auto wachtte totdat ie er langs kon die vent die der in zat zei nog tegen mij : die heeft geen snelle motor! toen zei ik: nee.