Ik herken de bak van de kroo en zie daar ook een zeeuws zadeldek

Leuke pony heb je daar zeg!
Mocht je eens een fotoshoot willen van haar kijk dan eens op www.facebook.com/cavalosphotography
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pff wat een werk lijkt me dat bij Indy, maar het resultaat is mooi!
En mooie foto's!

Merry98 schreef:hoi hoi
al even niet hier geweest. ik maak dit weekend bijleespost. Nu geen trek meer in zo laat op de avond.
Hier even een update van Indy. We gaan enorm vooruit. We zijn van het "vlak"-rond rijden naar het wat opgerichte rondrijden gegaan. Dit pakt ze erg goed op. Der achterhand komt er duidelijk meer onder en we zijn voorzichtig begonnen met een pasje opzij.
Hier een paar fotootjes,helaas niet van het rijden. Maar wel longeren.
(en ja ze is wat dik maar wat wil je als je lekker van het hoge gras heb kunnen genieten. Nu staan ze op een erg kort land waardoor dat dikke er al snel af is.)
[ Afbeelding ]
"strike a pose"
[ Afbeelding ]
Hier nog wel ietsje vlak.
[ Afbeelding ]
Samen met mn andere pony pien
[ Afbeelding ]

Leuk halster ook.
Helemaal mijn smaak!
Leuk gehad in Mexico?
Ze was ook altijd zo puppy en schattig, maar nu. Een heuse dame! 

Goed bezig, Charlotte! Naast haar manen, ziet ook zij er veel beter uit!
Echt heel schattig en lief!
Leuke Tinker erbij ook!
Knap meisje blijft het hoor. En Pien ook. Vind die graasfoto echt heel leuk. Mini en Maxi.
Rijden ziet er ook goed uit! Staan er al weer wat startplannen?
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Die een na laatste foto is echt heel chique 

Als ze weer thuis is ga ik snel langs, want ik mis haar wel! Het gaat erg goed met haar en ze geniet van haar voorpensioen. Met het leasepaard gaat het ook erg goed.
Ik reageer liever ín de topics zelf dan hier. Dus ik heb gereageerd in je topic!

Dus dan maar hier even.
Volgens mij zet je hem toch wel dagelijks goed aan het werk,toch? Hij is verder ook helemaal niet dik maar hij heeft wel een "hangbuik"
Die van mij heeft dat ook maar die staat helemaal nog niet zo in het werk. Ik vind hem wel een ontzettend knappe haf trouwens

Ik hoop dat je haar snel weer ziet en foto's kunt maken van haar! Ik mis haar wel een beetje in het topic

Vertel vertel!
Fijn dat je er weer opgezeten hebt.