Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rosanna1990 schreef:S_uus schreef:Haha ja met gemak!
Was het leuk in Dublin?
Lous rust lekker uut.
Ja, super leuk!
Had het kado gekregen van mijn ouders (onlangs afgestudeerd), dus al het geld wat ik bespaarde op de reis en het hotel heb ik uitgegeven aan kleren!
Nu was het een keer tijd om mezelf te verwennen in plaats van mijn haffie (onlangs weer een nieuwe deken gekregen)

Toch wel handig, hihi! Sita_ schreef:Met Willy heb ik ook L2 opgegeven en 60 cm springen.. Hij kan makkelijk 80/100, maar wil t werk niet verpesten gezien hij in die tijd met Nicky B paarden springt..
Die koopziekte ben ik inmiddels ontgroeit, maar ik heb nu wel een hele mooie voorraad dekjes, hoofdstellen, halsters en beenbeschermers bij elkaar gespaard voor al mn paarden..Toch wel handig, hihi!

Viet schreef:L2 alweer Suus, jullie gaan best hard!
Ik wil ook geel graag weer starten. Ze is alleen weer zo heet de laatste paar dagen. Dan heb ik echt mijn handen vol in een proef
haha ben nu nog L1+11 hoor maar vind een overstap altijd zoiets, met springen mag je terug naar de b bijvoorbeeld.
Komt wel goed

Sita_ schreef:Met Willy heb ik ook L2 opgegeven en 60 cm springen.. Hij kan makkelijk 80/100, maar wil t werk niet verpesten gezien hij in die tijd met Nicky B paarden springt..
Die koopziekte ben ik inmiddels ontgroeit, maar ik heb nu wel een hele mooie voorraad dekjes, hoofdstellen, halsters en beenbeschermers bij elkaar gespaard voor al mn paarden..Toch wel handig, hihi!

Marije_jiplover schreef:Ik ga morgen Jip weer een keer vrij laten springen, denk ik.
Ik kan niet zo lekker rijden, momenteel, mijn enkel en onderbeen zitten ingetapet vanwege een verstuikte enkel die niet goed genezen wil. En op zich kan ik wel rijden, maar dan schuurt het tape op mijn kuit zo erg, dat is irritant.
Dus deze week maar even wat grondwerk, longeren en ik ga eens kijken of Jip springen nog leuk vindt.