Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjemira schreef:Hoi Jodie:
Dank je wel, ik ben ook erg blij met haar, het is echt een scheetje, zo lief. Heel raar maar ze is eigenlijk het tegenovergestelde van Azzie. Ze is rustig, heel aanhankelijk, afwachtend en heel voorzichtig. Het is een New Forest en is 1.50 / 1.52. Ik moet nog even uitzoeken want ik ken de New Forest stamboom niet zo goed. Vrouwtje bij mij op stal zag haar stamboom en zag wel dat er ook arabisch bloed in zit. Heb haar gisten even in de bak gehad maar ze liep me alleen maar achterna, ging niet van me af, als ze iets spannend vindt dan staat ze te trillen op haar benen maar dat is het dan wel. Ze zocht echt steun bij mij, was wel heel lief. Ik liep even naar binnen om een longeerlijn te pakken, toen in terug kwam stond ze voor de poort op en neer te rennen, ze zag me en begon te hinneken, en werd weer rustig, was echt heel lief. Ze is dus niet gewend om buiten te komen. Ze is gister 6 uurtjes op de wei geweest (blubberig) en dat vond mevrouw nog helemaal niks. Komt goed er gaat een wereld voor haar open. Ze heeft vanaf haar 3e jaar op een drukke manege gestaan in een binnenstal. Het buitenluik in haar stal vindt ze geweldig en kijkt constant naar buiten. Vrijdag komt de zadelmaakster en gaan we zadels passen, tot zondag heeft ze lekker vakantie. Zondagmiddag hebben we waarschijnlijk onze eerste les samen.
En ik vind het geweldig dat jij al de 2e bent die wil dat ik hier mee blijf schrijven, dat gaan we dan dus ook gewoon gezellig doen.
Jodie_Delano schreef:Goedemorgen allemaal...
Ja Marga dan mag je wel een keertje langs komen.
Wil ook wel een keer wat mooie foto's hebben van Delano.
Je ziet zo toch ook altijd zo leuk op het strand en bos dat lijkt me ook wel geweldig!!