Beetje op internet zoeken naar namen en toen kwam ik deze tegen het is apart en kort.. en dat zocht ik!
wou eerst Joy-lynn maar vond het niet zo bij haar passen.
Tiso
Geplaatst: 06-06-11 23:12
haha bijna mijn naam.
vind lely echt leuk
nts19
Geplaatst: 07-06-11 10:26
Bedankt, iedereen vind het een leuke naam en je hoort hem ook niet vaak. volgens mij nog nooit! Maar ze is gewoon stoer vind ik. En Joy-lynn is te lief.. en dat past totaal niet bij haar. Ze is alleen met aaien nog schuw dat vind ze nog niet zo leuk! Maar aai haar zoveel mogelijk en heb gister bijna heel de dag bij haar gezeten! dus het moet goed komen!
ik ga even aankleden, straks komt een vriendin van me een kitten ophalen! moet er nog steeds 1tje kwijt
vanochtend me fiets gestolen en me telefoon is half gaar sinds die in het water was gevallen, en ik mocht ook nog is op sportdag helpen opruimen omdat ik me pasje was vergeten
Kyra is een naakte beeb:D Ze is geschoren, was na het verkennen van de scheermachine erg braaf. Tijdens het scheren netjes blijven staan en geen kick gegeven, ben trots om me beeb. Ze heeft wel wat strepen maar ach het is een paard en trekt vanzelf wel weer weg. Was mijn eerste keer scheren dus Foto's zijn aan het uploaden.
Na: Donker kontje, mischien krijgt ze als ze haar zomervachtje krijgt dus toch een beetje No Limit kleurtje? Haha ik mag niet hopen, en gewone haflinger kleur vind ik ook best joh.
En op haar ruggengraat heeft ze een hele witte streep lopen
En wat vinden jullie ? Ze staat gewoon dag en nacht buiten, ook nu. Bij erg weer dus harde wind en regen tegelijk enzo halen we haar nu wel binnen .
Dankje Petra Ze heeft aan een kant wel nog aardig wat strepen, maar voor de eerste keer goed gelukt
Daan ze was heel braaf. Hebben eerst het scheermachine over haar heen gehaald toen die uit stond en daarna haar aan het geluid laten wennen en daarna gaan scheren. Ze bleef heel braaf en netjes staan en stond me gewoon te kriebelen de lieverd.