Geplaatst: 04-09-09 00:28
Hahaha jah man als ik iets verwacht en hoor het mail geluidje (enige geluid op msn wat ik met buzzer aan heb staan) dan vlieg ik naar de laptop maar meestal is het dan niet wat je verwacht
Ik heb het nummer denk ik nog wel.. Heb de voicemail ingesproken en vandaag ben ik dus terug gebeld. 0594549594 *vind het een vervelend nummer om over te typen haha*
WAT een nummer zeg De makkelijke waren op zeker? Thanks
S_uus
Geplaatst: 04-09-09 00:42
Hahaha ik denk het Jah irritant he Heb net 3x nagekeken voor ik op versturen drukte. Geen probleem joh , er is ook een 06-nummer maar die is pas de 12de te bereiken, hebben we wat aan
Zo ik ga te bed ben echt strondverkouden Trusten En hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt
Nou misschien kunnen we dan wat met elkaar regelen met eten geven enzo maaer zaterdag ben je toch de hele dag op het terein of niet er is dan zoveel te doen. Wat leuk lovelita dat onze haffies familie zijn wat start je allemaal
LoveLita
Geplaatst: 04-09-09 09:21
silby schreef:
Je staat wel op de lijst Lianne je staat bij ons in stal Siem
Ik hoef mijn springoutfit niet eens te vergeten Neem zoiezo mijn oude verrotte setje mee voor de crosstraining dus die kan ik evt ook altijd nog aan met springen!
Misschien kunnen op de foto met de familie van anke ik start met anke L1 met startkaart en een vriendin start L1 zonder jeugd en de vaardiagheind en wij gaan zondag mee met de bosrit
Suzy
Geplaatst: 04-09-09 18:43
zat net nog op de site te kijken, maar welk mail-adres hebben ze voor het doorgeven van wijzigingen/afmeldingen voor de startlijsten? Heb van de week nog een mail gestuurd naar haflingersermelo@hotmail.com gestuurd, maar heb nog steeds geen bericht terug, dalik kijken ze daar niet meer op
Iedereen heeft er goed veel zin in Word echt hartstikke leuk denk ik Emmaar ik moest om 9.32 en 9.40. Dat zou betekenen dat we tegen 7 wel weg mochen s'morgens.
Nu mag ik zo'n 1,5uur later (10.52 en 11.00uur) ben daar heel blij mee dan heb ik iets meer tijd smorgens en kan ie misschien nog met de anderen mee eten
S_uus