Hoezo byzondere bloedlijnen??? Star vind ik nou niet byzonder en de vaders is verder niet erg bekend...
Peelie
Geplaatst: 06-07-09 21:30
nee dat is wel zo, maar op basis dat hij papieren heeft. Hij heeft een ecxlusieve bloedlijn. Dan zou ik het bedrag toch iets anders schatten.
Of ben ik nou kierewiet
Star is ook niet bijzonder. Maar de vader van Nobbi wel. Juist omdat het vers bloed is binnen nederland!
Anoniem
Geplaatst: 06-07-09 21:32
ecxlusief is niet per defintie super gewoon vreemd bloed een hengst met papieren nog zonder premie levert gewoon op deze leeftijd nog niet veel op
wendy1987
Geplaatst: 06-07-09 23:55
Nog een keertje, en gelijk weer even taxeren dan
Renske: 1200,- Celeste: 1400,- Well timed: 950,- Lambik: 1100,- Alfie: 1300,- Silby: 1900,- Hengstje van Peeli: 550,-
Hier dan mijn mooie 2 jarige merrie, heeft er ook al opgestaan maar maar 1 reactie gehad.... Nieuwe foto's gemaakt met mijn nieuwe camera, dus benieuwd wat jullie van haar vinden! Karine vd Klompjeshoeve. Bij ons heet ze gewoon Shanti....
Haar vader is Nassau, moedersvader is Naro. Ze zal ongeveer 1.50 worden. Is braaf(wanneer het haar uitkomt) Kan voetjes geven, loopt netjes mee aan het touw, verkeersmak(oefenen al veel op de weg met lopen) .. Afspuiten vind ze ook niet erg. Heeft geen zomerexceem, maar vind kroelen met haar weidemaatjes zo leuk dat er happen missen uit der manen. Tot onvrede van ons
shanti mooi hoor, ook nog een beetje jong. 750 euro.
peelie je weet toch ook dat als een hengst niet goedgekeurd word dat hij dan tot z'n 2 niks waard is. sorry, ik vind nobby ook een pracht hengst maar dat voegt tot nu toe nog geen waarde toe.
Flowq
Geplaatst: 07-07-09 10:04
wendy1987 schreef:
Nog een keertje, en gelijk weer even taxeren dan
Renske: 1200,- Celeste: 1400,- Well timed: 950,- Lambik: 1100,- Alfie: 1300,- Silby: 1900,- Hengstje van Peeli: 550,-
Naam: Starter van de smeetsberg v: Stender van de bosrand m. Silke vv: star (http://www.haflingerhengsten.nl/ dan bij haflinger hengsten en dan star) schofthoogte : 1.43 Geboren: 16/05/2000 Verkeersmak: ja Springen:- vrij: 1m - onder het zadel: 80cm Dressuur: basis ( loopt niet aan teugel) Wedstrijdervaring: Geen
Stender van de bosrand is de topper van België ( staat op site van zijn vader star)
Figgy: 1750 erg mooie haf Denice: 1750 wauw die manen Jennifer: 1250 Vind jou haf erg iel ogen Kristientjjx: 1200 Niet mijn type haf wendy1987: 1450 Beetje arabieren hoofd Peelie: 750, Leuk veulen helaas is de veulen markt erg laag
Nu de mijne:
Renate van de brio-hoeve Moeder: Janneke Vader: Meastro van de Bosrand Geslacht: Merrie Leeftijd: 15 Ze is beleerd in: 1, 2, 4, 6 ,8 10 en 12 span. (mennen) Ze is in dressuur op een L nivo, behalve de galop. Ze loopt netjes aan de teugel. Ook is ze super verkeersmak, ik rij altijd alleen met haar naar en door de bossen, ze heeft echt nog nooit een stap verkeerd gedaan...
Nash 600 Shanti 950 Starter 1300 Renate 1800 (ben niet zo goed in taxeren)
Akino van de Tibbe Ruin 02-03-2005 Allacher x Marchal van de klinkebeecke 1.48 Beleerd Verkeersmak Trailermak Braaf in omgang Geen gebreken of ecxeem. Geen wedstrijdervaring.
Mijne heeft er ook al eerder opgestaan maar is nu al heel wat veranderd dus wil graag weten wat jullie er van vinden.
Hij heet Walando van Nieuw Leven Zijn vader is Windspiel Zijn moeder heet Emma van Nieuw Leven Vaders vader: Wachtmeister Moeders vader: Atlantic
Hij is nog wel jong hij is 19-06-2008 geboren Ondertussen al wel geruind.
Hij meet nu ongeveer 1.35 maar zal zeker rond de 1.50 worden.
Hij loopt al netjes met je mee kan voetjes optillen, kent de hoefsmid, je kan hem overal borstelen. Al een paar keer buiten gewandeld en dat vind die allemaal goed zelfs al een keer buiten geweest zonder andere paarden dat maakt hem niks uit. Hij kent de balkjes ook al daar loopt die zo overheen. Paardenvoetbal is die ook al mee in aanraking gekomen.
Op de laatste foto is die nog wat mager maar ziet er nu al heel wat beter uit. deze foto is namelijk van 3 weken terug
Laatst bijgewerkt door Tineke90 op 08-07-09 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Carliijn
Geplaatst: 08-07-09 14:41
Hengstje Peelie: 550 Walando: 950 Lastig ivm. nog jong Renate:1650/1700 ivm. leeftijd Akino:1400 Niet goed in taxeren!
Naam: Vivie voor de Hogekamp Roepnaam: Bailey geslacht:Merrie Vader:Weston Moeder:Vanja Leeftijd:7 jaar Hoogte: 1.40 (kleine haf)
Wel zomer eczeem,maar met goede deken en vliegenspray weinig last van. (mits je natuurlijk wel optijd binnen zet) Bijzonderheden: Heel apparte kleur,trailer mak,verkeers mak,goede springer.
Laatst bijgewerkt door Carliijn op 08-07-09 15:08, in het totaal 3 keer bewerkt
hafje van peelie (hengstje) rond de 700 meer nog niet want hij is nog jong je weet nooit wat er uit komt en wat er van komt shanti: 750/800 starter: 1450 renate: 1650 akino:1300/1350 walando:1200 vivie: 1100
whoehoee ik ben geen ster in taxeren hoor.. dus het zijn een beetje in de buurt getallen.. nou hier dan mijn draakje..
naam: WW (wild-waldo) 6 jaar vader: wallenstein v het ruitersgat moeder: beata staat in paspoort niet vermeld maar is bij mij bekend. zijn b gestart. (ondanks mijn rugproblemen kan ik helaas even niet verder met wedstrijden) ww is ontzettend eigenwijs, breekt uit in het land, wel super braaf langs de weg, zal nooit zomaar wegrennen onder je vandaan. kan super springen, heeft alleen niet echt een lekker achterbeen