Lienden (Buren)
Lienden (Wijchen)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:ik dacht dat jij dicht bij apeldoorn woonde
maakse al vast huiswerken krabbel me eens op hyves
JoDy1991 schreef:Naomi_Haffie schreef:ik dacht dat jij dicht bij apeldoorn woonde
maakse al vast huiswerken krabbel me eens op hyves
daar woon ik
en over een jaar ruim staat shin bij huis!!![]()
Naomi_Haffie schreef:IK WIL EEN NIEUWE PAARDRYJAS , OF VOOR GEWOOOON
Kyrseltje schreef:Oja, Annemieke welkom!
Babsie_Flash schreef:@Annemieke welkom!
@Emma ik heb de filmpjes gekeken leuk hoor! Als het even kan laat ik mij ook filmen op wedstrijd.. vooral als je op je punten moet wachten is het leuk om even terug te kijken hoe het ging. Wel 1 dingetje, hij loopt wel te diep. Meeste juryleden zien het liever dat het paard tegen de hand loopt dan te diep en op de voorhand. Je komt er wel hoor! Het ziet er heel netjes uit
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:@Annemieke welkom!
@Emma ik heb de filmpjes gekeken leuk hoor! Als het even kan laat ik mij ook filmen op wedstrijd.. vooral als je op je punten moet wachten is het leuk om even terug te kijken hoe het ging. Wel 1 dingetje, hij loopt wel te diep. Meeste juryleden zien het liever dat het paard tegen de hand loopt dan te diep en op de voorhand. Je komt er wel hoor! Het ziet er heel netjes uit
hee
Misschien is het vertekend maar ze liep juist absoluut niet te diep, haar hoofdhalshouding was juist goeddat zei mijn instructrice ook
Op 1 punt kwam ze te diep kreeg ik een 6, waar ze even tegen de hand kreeg een 3