bij mij op stal staan: Waldo, Corwin, Antoinette, Amber, Arvanti, Aristo, Noffels, Max, Arenco, Alvin, Heidi en dat waren ze,
ske
Geplaatst: 03-12-09 03:43
de mijne noemt Pastiche! ik wilde eerst Pistache maar zo noemen er al vele dus heb ik de letterkes even door elkaar geklutst en toen kwam ik bij Pastiche. en de andere noemt Nina zo noemde ze al toen we haar gekocht hadden.
hinta
Geplaatst: 04-12-09 21:01
mijn oudere dametje heet Hinta van het Kersenland, maar ik noem haar altijd Lies
Mijn nieuwe aanwinst heet Bamara van het Laar, maar dat wordt Mara afgekort . Haar papa is Marnix, mama is Tamara (Mara's naam moest met een B beginnen, je ziet waar de inspiratie vandaan kwam:) ).
viefh
Geplaatst: 06-12-09 21:04
mijn oude haf heet Freesia des en dan nog iets het was frans.. jammer genoeg is ze verkocht en ben ik haar uit het oog verloren
Mijn ene haflinger heet Sternchen, dit is duits voor Sterretje, zij is 8 jaar. De andere heet Lente en is 2 jaar. Dan hebben we ook nog een kruisinghaflinger van 11 jaar en die heet Ruby
hafling
Geplaatst: 20-12-09 22:31
Fenna, zo heet mijn paardje. Ik moest er eerst aan wennen, gezien ik eerst altijd KWPNers gereden heb met de toen voor mij normale namen. Nu vind ik het best een leuke naam, noem haar Fen