ik hoop dat Azzie een leuke nieuwe eigenaar krijgt
sterkte

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zazalover schreef:@marga, heel veel sterkte, wil je hem nog een knuffel van mij geven??? vond m echt leuk ondanks ik hem niet int echt ken, heeft ie een mooi plekje gekregen???
Sjemira schreef:Dank je wel voor jullie lieve reacties, Azkaban is vanavond opgehaald en wordt morgen gekeurd, als hij goed is gekeurd is hij definitief verkocht.
Voor diegene die op zoek zijn naar een zadel, Azzies 3 maanden oude dressuurzadel is te koop
JC Vries, 17.5 inch boommaat 44 zwart
Sjemira schreef:Azkaban is goedgekeurd dus definitief verkocht.
Ik heb zelf een ander paardje gekocht, welke pas echt definitief zou doorgaan als ik Azkaban verkocht en gekeurd zou hebben.
Ze heet Crispy, ze is 13 jaar merrie van 1.50 een New Forrest Schimmel. Omdat het geen haflinger is kan ik dus niet meer hier meeschrijven met jullie. Binnenkort zal ik wel even een foto van haar plaatsen.
Sjemira schreef:Ja waar ik haar tegen kwam daar heb ik ook Azzie geruild zeg maar, Azzie is voor een pensionklant van hun, die hebben hun paardje een aantal weken geleden moeten laten inslapen. Ik kwam Crispy tegen en ik vertelde dat ik pas kon komen kijken als mijn haflinger verkocht zou zijn. Dat was geen probleem want als er een klik met Crispy en mij zou zijn dan mocht Crispy daar blijven totdat Azzie verkocht zou zijn. Dus ben ik gaan kijken. De klik was er meteen, ze is zo lief en rustig. Ook met rijden voelde ik me veilig op haar rug, ze werd voorgereden door een meisje van 10 jaar. Toen ben ik erop gegaan en heb zelfs gegaloppeerd, dat zegt heel veel voor mij. Later belde ze me dat ze Azzie en dat ie daar dus in pension zou komen. Dat is eigenlijk in het kort het hele verhaal.