Haha oooh wat een leuk compliment om te krijgen, dankjewel!
Marlis
Geplaatst: 30-07-11 14:45
Sally loopt lekker, nette houding ook.
Peepsie vandaag ook even zonder hoofdstel of halster gereden voor het eerst. Ze doet het braaf, moet alleen meer aan de hulpen komen. i.p.v. haar eigen weg een beetje te joggen. Maar ze heeft bijna een jaar stil gestaan en hebben er eigenlijk vanaf deze week pas weer opgepakt, willen er nu 3x per week aan de pessoa gooien wat ze erg leuk vind en 3x rijden.
Ik zie hier altijd zo'n leuke hafjes voorbijkomen !
Iedereen precies ah bitloos begonnen Peeps ziet er leuk uit met die neckrope! Sally doet het ook erg goed Yvanka, leuk topic ook!
Eefje heeft een knappe showbol haf
Leuke springfoto's van Storm ook, hij is wel erg licht he? Vind ik heel speciaal
Gefeliciteerd Wendy met je eigen paardje!
Azkaban loopt ook al mooi voor net onder het zadel te zijn!
AAah Amazone ! Ik wil ze eens in het echt zien, ik kom nog eens langs denk ik
En dan mijn foto's, niet van mijn eigen haf, maar van een Aron-merrieveulen (mv. Sultan, grootvader Strizzi) waarvan ik de naam heb mogen kiezen! Meet: Raven Leuk? Ik heb mezelf benoemd tot mensentante
Leuk en knap veulen!! Storm zijn vader is Strizzi. Storm is inderdaad echt megablond . Kan hij zich prima achter verschuilen met zijn domme gedrag af en toe haha.
Beautje weer eens, Met zijn nieuwe halster, en zijn oortjes zijn eindelijk eens geknipt (lees wel dat dat dan ongeveer een uur heeft geduurd met 3 mensen )
Maar goed, hier weer wat fotos van Beau
En weet iemand hoe het komt dat Beau opeens een stip op zijn hoofd heeft zitten? Hij zit er opeens, wat onder zijn ogen
Chasey
Geplaatst: 30-07-11 23:00
Beau is mooi Oud wondje die witte stip? Kweet het niet hoor!
Dat veulen is ook erg leuk, volgens mij al een flinke manendos als ik me niet vergis? James staat bij m'n schoonouders en deze week wonen wij in het huis van m'n schoonouders. Ze zijn op vakantie. Dus lekker veel bij James! En net ook even James lekker geknuffeld voor het slapen gaan.
En dan wil ik toch nog even ons Kameel laten zien, ookal is dit een Haflinger topic.
Beautje is moooi! ! Die witte stip heb ik geen verklaring voor, vind het wel schattig
En James die voor kameel oefent, echt grappig .
Mooie Siska
Raven heeft inderdaad al flink wat manen, maar dat is niet verwonderlijk als je de 2 ouders bekijkt. Die hebben beiden echt erg veel en mooi dik behang!
Tass
Geplaatst: 31-07-11 14:52
Vrijdag mocht Aiden even met Fiorano in de bak spelen .
Ine mooi veulen hoor! Niks voor jou? Beau ziet er goed uit! James als kameel haha, wel lekker dat je hem nu een weekje aan huis hebt staan! Arabiertje leuk setje hoor! Haha die Aiden! Leuke foto
Mijn knapperd
_Bitje_
Geplaatst: 31-07-11 14:56
Beau en ik op ons vreselijke M1 debuut , topic volgt misschien nog. (Maar heb geen zin in bokt over me heen )