Daarom hang ik dus eerst 10x onder mn peerd voordat ik de ring in ga, even kijken of ze wel echt alle 4 af zijn!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LoveLita schreef:Lita is gisteren op ijzers gegaanDus vandaag getest.. Ze heeft een lekker drafje zo
Ze klost lekker door met die gewichtjes
Lekker kunnen trainen in ieder geval!
Nog maar minder dan 2 weken tot de BrabantseWaaaah, ik ben echt gewoon nu al zenuwachtig
Terwijl ik NOOIT zenuwachtig ben voor wedstrijden..
Bailey_4ever schreef:Jammer suus! Wat waren je punten?
Ik had vandaag een lekker relaxed dagje met bailey. Ben eerst aan de trailer begonnen en net om kwart voor 7 bailsje uit de wei geplukt. Lekker rustig aan opgezadeld en een rondje gestapt. Beetje lang teugeltje en na een paar rondjes wat draven en verrek!Daar was 'het' wat ik al 2 weken miste haha
Meteen lekker beloond en uitgestapt.
Uiteindelijk maar 20 min. ofzo erop gezeten maar het was wel echt lekker om gewoon een beetje rond te hobbelen zonder iets te moeten, en dan toch nog even dat fijne gevoel mee te krijgen![]()
Dinsdag weer een keertje lesWe hebben er zin in!
MoonWencke schreef:Edit; ik zie dat er iemand 2 keer op de lijst staatOm 9 en om 14 uur. Als dit geen foutje is, is het dan niet eerlijker die 1 keer te laten en dan die nu reserve staat in de andere les?