sinds gister ben ik er echt achter dat cupje me nou echt wel begint te kennen ! loop ik het land in, misschien even lang als een voetbal veld en hij stond helemaal achterin & ik schreeuwen CUPJEEEEEEEEEEEE! en hij verder eten, ik nog een x schreeuwen CUPJEEEEE! hij kijkt omhoog en ziet me en komt naar me toe rennen, dit doet ie wel vaker maar dan moet ik zelf ook nog wel een stukje lopen. dat is toch lieeeeeeeef ! toen jullie schatjes dat oooook?
Joelle1996
Geplaatst: 29-07-10 13:34
mijn schatje wel als ik een keer roep gelijk hoofd omhoog en rennen maar of rustig lopen ik hoef nooit zo ver te lopen
hihi zo leuk is dat, vooral als derest wel moet lopen ! haha dat maakt altijd gelyk heel mn dagje weer goed ! of als die nog op stal staat dat lieve hinikje als ik aankom :D
jaa maar vooral omdat hij nog maar 2 maandjes bij ons is en al helemaaal weg van ons ! wij gaan in september naar een ander plekje verhuizen, de eigenaar kreeg een stuk land aangeboden met in en uitloop stal erbij, beter kennen we niet treffen. maar gaaat wel al mijn lieve vriendinnetjes missen hoor, was altijd zo leuk bij ons op stal en gezellig, blijf daar zkr nog wel langs komen maar kan dan niet meer zo vaak.. hooooow ik mis het al als ik dr alleen al aan denk xd
En wie noemt zn paardje nou Kebab... de vorige eigenaren Hij is gered van de slacht, hij zo met de vrachtwagen gaan naar Italië... Daar hebben deze mensen m van kunnen redden en hebben m Kebab genoemd hihi. En ik vond t wel leuk, dus nu heet ie nog steeds zo
meestal staat ze al klaar bij de hek dan ziet ze mij al komen en als ik dan nog tussen door stopt bij een ander paardje gaat ze hineken van hey baas hier ben ik hoooooor hahhah
Leslie90
Geplaatst: 29-07-10 18:12
Max gaat naar Anna's hoeve in Moerkapelle Heb besloten voor 1 jaartje, als hij 2 is komt hij naar huis.
Ik heb nando 3 jaar in de opfok gehad ik zou het niet zo snel weer doen... Nu dat ik de 2 hengsten thuis heb krijgen ze meer aandacht en vinden het heerlijk
Ik zit voor een week aan de antibiotica en over een week terug komen bij de dokter