Joopie; ja dat is een behoorlijke tijd maar ik denk en hoop dat het sneller gaat want het gaat de goede kant op, kan alweer lopen met krukken en heb haast geen pijn meer. ik heb alleen nog moeite met mijn knie omhoog te trekken haha
en nu zit die in de fase " je houd zeker niet meer van mij "
en dit alles voor een stom ijsje! zo maar voor straf onder een koude douch! precies als hij gaat douchen heerlijk afwassen haha
melody93
Geplaatst: 31-05-09 21:01
Dag allemaaaaaal!!!
Zo zit nu weer lekker op de bank, wat een dag zeg! De dresuur ging niet zo, maar wel weer 2 winstpunten erbij en een eerste plaats in de 2e proef, dus alsnog super tevreden (nu L1 startgerechtigd!!!! )
Daarna geschreven bij de L1 t/m M2, een hoop leuke haffies gezien!!
En daarna springen, ging ook lekker, alleen vergat een hindernis... Dom dom dom, maar paard deed het allemaal heel braaf
En tijdens de cross... Tja ze was gewoon kapot, dat was net iets te veel op een dag... Veel weigeringen enzo, maar ach
IK BEN SUPER TROTS!
En deze, vind ik zo stoer
joopiexx
Geplaatst: 31-05-09 21:02
Melody gefeliciteerd met je winstpunten, erg leuke foto's zeg!!
Maayke, ik doe ook wel eens de warme kraan aan als mn broertje telang onder de douche staat, succes gegarandeerd!
jahh daarom eens even laten merken dat ik niet overal in trap
nog 1 nachtje slapen gaan we mijn broertje ophalen na werkelijk een half jaar niet gezien te hebben zelfs geen foto of iets.. ik heb hem 1x ene half uur aan de telefoon gehad en daarna niet meer (mijn moeder elke week) en nu komt hij terug uit ghana waar hij vrijwilligerswerk heeft gedaan
L1 kom ik nooit van mijn leven in. Maar Madeira zou dat wel kunnen, ben ik van overtuigd. Alleen ik niet dus gaat niet werken
Melody, gefeliciteerd!! Naomi, doe je met Bianca ook mee? Ook L1 al? Laura, sterkte met je revalidatie.
jomaro
Geplaatst: 01-06-09 07:12
Madeira_ schreef:
L1 kom ik nooit van mijn leven in. Maar Madeira zou dat wel kunnen, ben ik van overtuigd. Alleen ik niet dus gaat niet werken
Volgens mij mag je best meer in jezelf geloven. Moet je kijken wat je al kan, en durft. Waarom zou je dat niet gaan redden.
Flurk
Geplaatst: 01-06-09 07:38
Stravero schreef:
@ Flurk: Hoezo lekkerder
@ Thema: Leuke foto's!!
Aloe vera is een heel prettig product. Het trekt snel in de huid en voelt niet vettig aan zoals de meeste zonnecreme's dat wel doen. Je handen plakken ook niet na het smeren. snap ie?
leuke foto's zeg en dat juryhok met dat scheve tafeltje haha volgende keer wel iets meer meegaan in de beweging tijdens de sprong hoor dat vind je pony prettiger.
silfie35
Geplaatst: 01-06-09 08:21
Ik zou vanmorgen naar de hei gaan, met nog een heel aantal gasten, dus ik heel leuk mijn fiets voor een andere rolstoel gezet, (omdat die andere veel te zwaar is als ik zonder accu fiets) maar als ik begon te draaien, donderde mijn rolstoel bijna achterover en ja, toen moest ik er vanaf zien. Het leven is hard, maar de voorkant van de trein is harder