lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Ja idd joke. MOet er niet aan denken dat ik nu zou moeten rijden. Stel dat Donja iets niet goed doet.
Dat heb ik dus ook wel eens he. Dan kan ik me niet meer beheersen
Dat heb ik gelukkig niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Ja idd joke. MOet er niet aan denken dat ik nu zou moeten rijden. Stel dat Donja iets niet goed doet.
Dat heb ik dus ook wel eens he. Dan kan ik me niet meer beheersen
Jotee schreef:_karin_ schreef:Ja idd joke. MOet er niet aan denken dat ik nu zou moeten rijden. Stel dat Donja iets niet goed doet.
Dat had ik vorige week dus, Noran was aan het klieren, ik was vet chagerijnig en m'n instructrice ging toen ook nog zitten te zijken. Nou, je kunt me werkelijk niet chagerijniger in de les krijgen als dat allemaal speelt.
_karin_ schreef:Ooit kon ik me echt niet beheersen. Nu is het gelukkig sporadisch dit soort momenten.
*Ademt diep in en uit*
Goed iemand enig idee hoe ik weer rustig kan worden?
Hilde_q schreef:de laatste tijd besluit ik dan maar om te gaan longerenben zo bang dat ik haar anders verpest
lotteluvah schreef:dlientjuh schreef:waar kan je een touwhalster kopen in een leuk kleurtje?
http://www.touwhalsters.nl
Hilde_q schreef:ik heb dat ook gehad ,, o wat voel ik me nu schuldig
dlientjuh schreef:met wat rijd jij eraan?
wat voor teugels
_karin_ schreef:Jotee schreef:Dat had ik vorige week dus, Noran was aan het klieren, ik was vet chagerijnig en m'n instructrice ging toen ook nog zitten te zijken. Nou, je kunt me werkelijk niet chagerijniger in de les krijgen als dat allemaal speelt.
Wij kunnen met elkaar praten! Gelukkig haalt donja niet zo snel het bloed onder mijn nagels vandaan. Lang leve de ontspanningsmethode.
SmeeJ schreef:hé, wat is een normale prijs voor een 2e handse eskadron deken?
Roma_4ever schreef:k*T de afbeeldingen doen het niet
Jotee schreef:Roma_4ever schreef:k*T de afbeeldingen doen het niet![]()
SmeeJ schreef:hé, wat is een normale prijs voor een 2e handse eskadron deken?
_karin_ schreef:Ah joh neem d etijd. Je bent nu toch al 75 minuten te laat.
Hilde_q schreef:SmeeJ schreef:hé, wat is een normale prijs voor een 2e handse eskadron deken?
nieuw zijn ze meestal 100 euro dus zeg 70 ?