girlchat11 schreef:ik heb net tehoren gekregen dat mijn buurvrouw is overleden...
gecondoleerd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
girlchat11 schreef:ik heb net tehoren gekregen dat mijn buurvrouw is overleden...
knabbelgirl schreef:ik ben ziek
mieske schreef:Ik heb trouwens een baal dag![]()
Ik kan niet meer lopen van de pijn in mijn voet
En willy hoest sinds zondag, maak me nu al zorgen..
Tis ook altijd wat met die pony
knabbelgirl schreef:Mark? Je DA?
Bij ons kost zelfs vragen geld
lotteluvah schreef:Ik zou de bak echt wel elke dag gaan controleren voor ik erop stapte
Kyrseltje schreef:
Garmana schreef:Sorry ik ben er weer.. heb wel weer bij gelezen maar mn mams is vandaag jarig (50!!)dus was even beneden aan het helpen
knabbelgirl schreef:
Monica_86 schreef:Garmana schreef:Sorry ik ben er weer.. heb wel weer bij gelezen maar mn mams is vandaag jarig (50!!)dus was even beneden aan het helpen
gefeliciteerd met je mams!!!
Monica_86 schreef:hey kyr en annemieke
Monica_86 schreef:hey kyr en annemieke
suusiejj schreef:sjonge jonge wat gaan jullie hard!!
leuke opening , ik probeer weer wat bij te blijven..
ik wil gvd btg want ik ben best pist op me "begeleider"..
verder alles goed hier?
met as gaat het super , hij begint steeds beter te snappen wat ik van hem vraag
knabbelgirl schreef:waarik ben ziek en ik kan niet naar een paardenwinkel omdat me ouders niet thuis zijn, die zijn op vakantie en niks is op fietsafstand, heb er nu een zweetdeken onder gedaan omdat dat zachter is
Jasia schreef:Hallo
Kan hier niet bij lezen, zit op school.. En die pc's hier zijn zooooooooo langzaam
Moon, wilde jij nou nog een osteopaat voor Amber laten komen? Want je wilde mij resultaat afwachten, nou ja.. Je hebt het zelf gezien![]()
Kyrseltje schreef:Monica_86 schreef:hey kyr en annemieke
Hoe is't met u?