Maar heb ook al een keer uitgelegd dat het onoverzichtelijk wordt iedere keer weer zoveel die erbij komen en iedere keer mensen die een paar posts doen en we daarna niet meer zien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lotteluvah schreef:Faniek schreef:Verder qua eigen mening vind ik het ronduit kinderachtig dat er mensen worden buitengesloten. Als je met iemand niet wil praten negeer diegene dan gewoon.
dat is hetzelfde als buitensluiten

lotteluvah schreef:in een nieuw topic hebben we verdomme ook altijd nieuwe he

Lous schreef:Ben weer thuis, presentatie ook okee. Moest ik ook herkansen: 8!!!!!

nobillity schreef:Je kunt toch niet HOREn moet het ogen zijn.
coowl 
suusiejj schreef:nobillity schreef:Je kunt toch niet HOREn moet het ogen zijn.
jonge krijg een piemel
Heb ik een rede daartoe? o0valerie0o schreef:Ik voel me een beetje aangesproken eerlijk gezegtHeb ik een rede daartoe?

Faniek schreef:Het gaat er niet om wat ik wel of niet vind, het gaat erom dat bokt een openbaar forum is en niet gesloten. Je kan dus niet even tegen iemand zeggen jij mag hier niet komen.. Als je iemand niet mag kan je deze nog beter negeren.
Verder laat ik het aan Le_oke over hoe en wat ze hier mee gaat doen.
Faniek schreef:Zou ik persoonlijk ook kinderachtig vinden, maar letterlijk zeggen dat een persoon niet in een topic mag komen, dat kan niet.
Bokt is een openbaar forum, jullie kunnen niet besloten gaan doen. Een topic kan niet vol zitten, jullie vinden dat het vol zit.

Lous schreef:Nee als je je netjes voorstelt, no problema.
Maar als je zomaar binnen komt vallen en niets in te brengen hebt hier. Niks zinnigs te melden, niet gezellig meekletst.
Ik val in herhalingen.....![]()
Iedereen hoeft zich hier niet verder aangesproken te voelen hoor
en ze richte zich op jody ex-mod (naam ff kwijt)o0valerie0o schreef:Die nobililty vond ik zowieso beetje raar
TjelleBieb schreef:Faniek schreef:Zou ik persoonlijk ook kinderachtig vinden, maar letterlijk zeggen dat een persoon niet in een topic mag komen, dat kan niet.
Bokt is een openbaar forum, jullie kunnen niet besloten gaan doen. Een topic kan niet vol zitten, jullie vinden dat het vol zit.
Daar heb je helemaal gelijk in Faniek.
Maar ik vind ook dat er een aantal regeltjes getrokken moeten worden.
D'r kunnen hier nog tig mensen aanmelden, maar we hebben met ze ALLE besloten.
Dat we liever hebben dat "nieuwelingen" zich voorstellen, zodat wij ook wat meer
over ze te weten komen.
Ook lijkt het handig dat je mee kan praten over je [VZ]haflinger, want daar is dit topic tenslotte voor.
Ik heb hier uitbundig uitgelegd tegen dat meisje, dat wij ook graag regels hebben zodat we
weten waar wij ook aantoe zijn.
Het loopt hier afentoe ZWAAR uit de hand, sorry daarvoor.
Maar dat komt ook omdat het geduld hier bestwel beetje héél erg laag ligt.
Wij hebben het rustig, makkelijk, simpel, duidelijk uitgelegd..
Het staat op BLZ. 1 dat wij graag zouden willen dat ze zich voorstelde.
Maar als iedereen denkt; 'OOW schijt, dat maakt niet uit mag er toch wel bij van bokt-personeel'.
Dan word het er niet gezelliger op.
Ik denk dat 't topic hier zo wel een beetje achterstaat.
Sorry voor het kinderachtige gedoe, of het hele gemiereleuter op niks af.

Horsii_mine schreef:TOCH voel ik me een beetje aangesproken als een van de nieuwste..