@Oreade_: Is jouw haf toevallig van Amor van Kwistegelt?
Oreade_
Geplaatst: 23-08-12 07:33
@Djeradalover: heb het eens met jouw site gedaan :p Ik weet welk niet tot welke grootte je hier kan gaan :p ( vergeten na lezen )
@ Evelyne: ja dat is haar vader
Oreade_
Geplaatst: 23-08-12 07:35
Ik denk de juiste grootte gevonden te hebben.
Sorry voor de problemen
SuperLiesje
Geplaatst: 23-08-12 08:36
Even een egopost
Gisteren bij mij gebracht: Amando!
Ik ga straks proberen bij te lezen
SuperLiesje
Geplaatst: 23-08-12 09:56
Ok, dan nu de bijlees Ik kan niet alle foto's zien omdat ik op mijn werk zit, dus bij voorbaat excuus dat ik niet op iedereen kan reageren
Pagina 42: PeerAppel: Heerlijk op Abby gereden na 2 weken vakantie, mooi setje heeft hij op! Eline14: Mooie haf hoor! Ben je inmiddels al terug van vakantie? m_hartje_m: Wat een schatje was jou paard als veulie Laurahh: Wauw, ik vind de kleur van Floor zo mooi! En ze kan ook goed springen zeg Linsey_x: Mooie crossfoto's Marlies405: Knappe Kanjer! Mooi hoofdstel heeft hij ook.
Pagina 43: Plaaggeest01: Haha paard in de tuin? En lol met de knol! Fee_: Nog 1 achterstevoren op t paard En een mooie black-foto xDeena_: Een leuk filmpje van Dais Silkaay: Een hele mooie collage van de hond + je mooie donkere haf PeerAppel: Geweldig die reactie van Abby toen ze je weer zag! Yvank: Knappe merrie
Pagina 44: charlotte_L: Mooie foto's van lil op de heide zeg! Yvank: Hahahaha vliegles van je paard, geweldig! Maaike43: Leuke haf heb je! hafjesliefde: Aladin aan de lange teugel, leuk! En in een roze setje xMerleLove: Leuk filmpje, dapper dat je er zo achterstevoren op durft te zitten Hoop dat ik ook ooit zo'n vertrouwensband met mijn paardje heb
Pagina 45: Ine23: Wauw, wat een gave foto van Raven! Hafjesliefde: Aladin in een kronkel met een pennysetje Silkaay: Mooie knollie! Jastiehorse: Wat een schatje zeg Ine23: Die van jou was ook cute toen t nog echt een baby was xDeena_: Mooie foto's van Dais! PeerAppel: Lekker getut met de paardjes, heerlijk!
Pagina 46: xDeena_: Nog meer mooie foto's van Dais Visibreteam: Ontzettend jammer dat je Silke hebt moeten verkopen! Maar wel leuk dat je weer met Nike aan de slag kan BeauKate: Leuke foto's! Fee_: Erg mooie foto's van je haf Hilly200: Dank voor die prachtige rustgevende foto! En nog een mooie foto van Nobbes die zich verstopt achter zijn voorpluk
Pagina 47: Hafjesliefde: Lekker over de stoppel met Aladin Visibreteam: Nike is al zijn kunstjes toch nog niet vergeten! Samsie: Wat een leuke foto van jou en je haf! xMerleLove: Heerlijk naar het bos! Rianne_: Ik had ook al in je topic gereageerd, maar Marena is prachtig! PeerAppel: Leuke foto's van Abby! _Tristan: Lekker slapen!
Pagina 48: Kiddokids: Wauw, prachtige foto's! Mooi kapsel heb je voor je haf gemaakt Visibreteam: Zo te zien komt het helemaal goed met Nike! Faringo: Mooie foto's van Storm! Snap dat je er toch graag even op wilde Marlies405: Kanjer sjouwt lekker hoor! Ziet er goed uit M_hartje_M: Angel met haar nieuwe zadel, mooi!! Visibreteam: Nike voor het eerst weer onder het zadel, leuk!
Pagina 49: tiny_tiger: Arend is een leuke haf hoor loontjjeee: Wat een prachtige manen heeft Nieva zeg!! hafjesliefde: Thanks, you really made my day! Ik heb echt even smakelijk gelachen om je foto Collega's keken me een beetje vreemd aan Kayleigh_: O nee Je knappe man te koop! Ik hoop dat er nog een oplossing voor je komt!! Ivar is echt een knappe man zeg! Fee_: Mooie foto's weer
Pagina 50: Woestein: Nandeau aan het werk, ziet er goed uit! Kayleigh_: Nog meer mooie foto's van Ivar Annuuuhh: Knappe haf heb je, wat een aparte bles! Marlies405: mooie wedstrijdfoto's Nathalie83: Hahaha Luna had het duidelijk heel warm! Ze blijft wel ontzettend braaf staan zeg
Pagina 51: _Tristan: Leuke foto zeg! Fee_: Ginger sjouwt lekker door de bak! Kayleigh_: Wat een mooi grof hoofd heeft Ivar! xDeena: Leuk zwemfilmpje! Kayleigh_: Wat fijn dat het gesprek goed verlopen is! Oreade_: Knappe haf! Maaike43: Hele mooie foto van jou en je haf!
Zo Ik ben weer bij! Vanaf nu kan ik ook eindelijk actief foto's meeposten!
Oreade_: Zie je wel! Ik herkende haar meteen Mede door haar naam omdat je nooit ergens anders hoort Mijn Angus is een broertje van jouw Orpha
xDeena_
Geplaatst: 23-08-12 10:22
ZO respect voor jou bijleespost
Oreade_
Geplaatst: 23-08-12 12:08
Evelyne schreef:
Oreade_: Zie je wel! Ik herkende haar meteen Mede door haar naam omdat je nooit ergens anders hoort Mijn Angus is een broertje van jouw Orpha
O super!!! :d Na mijn examens ga ik je even "stalken" en foto's van je hafje hier opzoeken :d Ben je van Nederland of België?
Is je hafje naar het oudere type toe of al naar het nieuwere? Orpha is op de voorhand fijner dan het oude type maar heeft nog een echte haflinger kont :d
@maaike: wat een mooi hoofdje hij! @farolover: dat vind ik nou altijd zo leuk aan hafjes en foto's als hun lange manen hangen te wapperen! @charlotte: ge hebt een kei mooi frontriempke :d eenvoudig ma t heeft iets
kokkiesanne
Geplaatst: 24-08-12 13:19
Wouwie Zeg.. Wat een prachtige haffies komen er voorbij.. Jong,oud Donker,licht. Stuk voor stuk zijn het parels.. http://i48.tinypic.com/nphxd5.jpg http://i45.tinypic.com/vzd7xt.jpg Hier mijn Haflinger.. 26 jaar oud Catharina van de Takkade.. Nog altijd even fit.. Deze foto`s zijn van afgelopen winter..
charlotte_L
Geplaatst: 24-08-12 15:20
@oreade dankje mijn neusriem ziet er precies hetzelfde uit
eindelijk weer thuis alle haffies gezien en ze zijn super gaaf!!!!!!!
faithjee
Geplaatst: 24-08-12 18:13
mooie haflingers allemaal ! sinds maandag verzorg ik een andere haflinger omdat amber (3jaar verzorgt) is verkocht
ik heb nog geen hele goeie foto's maar vandaag moest ik haar veulen op de foto zetten omdat die te koop staat, en deze vond ik wel leuk
en dan amber nog 1x
Oreade_
Geplaatst: 24-08-12 19:21
Ze heeft alle sinds al een mooi hoofdje. Maar ben wel vaak fan van de hafjes kopjes:d Het witte plekje op haar lip bijna hebben ons beide hafjes ook en toevallig of niet ook op dezelfde plaast :d