@laura mijn zadel is een prestige modena erg fijn heeft een verstelbare boom. En het schilt wel wat meer noortje is rond de 1.40 en Hugo is 1.92
@coronalime manen gaan goed maar wil ze nog veel langer hihi
@nessie ik vind wolder zoooo knap hij heeft echt een lekker bekkie!
@feline volgens mij vind je haf springen heel leuk @viet mooie foto's volgens mij gaat het lekker tussen jullie heb verschillende topics voorbij zien komen. Jullie hebben laatst toch eerste wedstrijd gehad?
Aah wat een ontzettend knappe haflingers allemaal weer !!!
Heb weer een mooie Nibbit, Wolder, jaarling (?) van Wallenstein, Tara, ... gezien! Allemaal zo anders, maar allemaal prachtig !
Morgen komen er van hier weer foto's hopelijk, Raven wordt dan naar huis gebracht
_KaWi_
Geplaatst: 07-10-11 11:00
Kayleigh_ Ivar heeft echt een lief vriendelijk koppie.Erg mooie foto's maak je altijd! Stoere Wolder! Viet mooie foto's van Ermelo! Ess_Ramona Die laatste foto is echt schattig haha. Joehoe hier ben ik! Haha echt leuk!
Nib aan de VD! In het algemene plaatje mag wat meer rust, maar dit is al veel beter dan eerder, Nib is echt een heethoofd. Vandaar laat ik het steigeren ook maar wat achterwege. Platliggen kan hij sinds vorig weekend en vind hij nog een beetje spannend.. Maar dat komt vanzelf wel! En ja, bij ongeveer 01:00 zat mijn vinger tussen z'n tanden.. Meestal stop ik een zweep in z'n mond als hij zo enthausiast het brokje pakt, maarja doe ik het 1x niet en het was weer raak..
Wooow Lisa, dat VD'en gaat al echt GOED JOH! Andere zien er ook weer gaaf uit!
Marlis
Geplaatst: 07-10-11 17:02
Super leuke foto's voorbij zien komen. Tare heeft mooi tuig op, echt geweldig. Kawi: Jou hafje vind ik ook echt super leuk, en mooi behang al.
Wij wouden vandaag ons kleine kyra bezoeken, maar niet gedaan i.v.m. file Mischien volgende week dan maar... Mis die kleine rakker. Peepsie Er komen voorlopig geen rijfoto's meer, zadel ligt niet goed krijgt drukplekken en gevoelige rug.