Dankjewel! Haha nee ik doe er eigenlijk nooit iets aan, ook niet invetten of iets
mindful
Geplaatst: 13-05-11 16:04
@Baily12 wat een geslaagde kruising het kleurtje van een Haf en de rest tinker...geweldig vind ik dat @mandylfmarca, heel mooi ook, en die kan zomaar los? @Laurahh, VisibreTeam,die van mij struikelt al over een balkje dat op de grond ligt...mijn merrie meet maar 135cm en ze is al 5j. dus zal er niet veel meer bijkomen...is lekker makkelijk vind ik @horsii schattig dat die kleine dat ook doet, zal hem wel leuk vinden @Haf_kadans, prachtige foto's, die moet je zeker ergens ophangen!
@Iana, gewoon wat vaker over balkjes jagen, na een tijdje krijgen ze wel door dat je je voeten op moet tillen Je kan ook gewoon aan een halster en dan eerst zelf eroverheen en pony achter je aan laten rennen. Zo leerde mijn jonge merrie (3 jaar) dat je eroverheen moest
Ze was het tapijt aan het aanvallen die daarvoor als hindernis had gedient..
_Denisee
Geplaatst: 13-05-11 16:41
leuk die foto's int bos leuke kruising die laninthe! kyra en peeps blijven leuk nike springt hoog zeg! lief hoofdje heeft mauritz leuke foto's met kadans, zal zo je topic even bekijken leuke alvaro & belle