Haha ja ik wil ook liever mn bed in. Maar de pup moest om zeven uur uit want begon te piepen dus hondje uitgelaten en zometeen klaar maken om vog aan te vragen. Daarna snel langs pee racen en dan komt mn nichtje hopelijk iets later. Wordt een drukke dag met mn 5 jarige nichtje;P Veel plezier met de opfok kijken.
Nichtje durfde toch niet dus horsii(anous) en ik hebben rustig dagje.Nu alles op gemakkie doen haha. Ga peepje dalijk ook even weer temperaturen als er nog steeds pus uit komt zoals elke dag, haha.
Weer een nieuwe, leuk:D Super leuk is Max daar willen we meer foto's van zien hoor.
Susasuus, wouw wat een verschil met je staart zeg! Je nieuwe stal voor Katja klinkt goed!
Amazone, super van Willem veel oefenen voor rechts goed aan te springen, Madeira had hetzelfde probleem: ze springt nog wel is verkeerd aan maar zoveel minder dan eerst.
Kitzbi, heel veel sterkte en beterschap Hoe gaat het nu met je?
Suus_elviera, wat leuk, gefeliciteerd! mooie datum ook hihi
Marlis schreef:
Jeetje lekker zeg.
Je haalt de woorden uit mijn mond...
Leslie90, welkom!
Haha paardennamen... Mijne heet Madeira, zelf werkelijk waar nooit van gehoord maar went wel vind het nu wel leuk
Vandaag komt mijn nichtje ook langs nouja ze is al 20 hoor hihi verder gewoon rustig dagje ook hier vandaag gister MRI-scan gehad, ben benieuwd dinsdag al ben ik ergens beetje bang...... maar hopelijk valt het mee
Ik heb geen laptop wel window viesta. Zal daar dan wel aan liggen denk ik:P Nou ik ga kijken hoe het met mn bolle is. Hoop dat de wond er goed uitziet.