Vind leuk om te horen dat je het op de foto's kan zien (was natuurlijk ook de bedoeling hihi) kon die grijze rijbroek niet meer aan die op de foto's staat maar nu weer wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind leuk om te horen dat je het op de foto's kan zien (was natuurlijk ook de bedoeling hihi) kon die grijze rijbroek niet meer aan die op de foto's staat maar nu weer wel
Heeeerlijk voor dr. 
muppetmayo schreef:Themba weet jij toevallig ook in welke kliniek dat veulen stond?
Was echt een zielig veulentje op de kliniek toen ik binnen kwam. Wat hij had weet ik niet, hij had wel al infuus enzo, en ze waren vanalles aan het inspuiten bij hem.
Peelie die guppies zijn spontaan verwaald zeker in het grote aquarium hihi.

Moet je zolang nog revalideren? 
?
Ik pak ze met in- en uitstappen helemaal aan het eind bij het klipje waar beide teugels aan elkaar vast zitten hihi. Maar ik denk zo dat mijn paardje iets makkelijker en makker is dan de jouwe
nog fouter haha
Als ik lui of moe ben dan laat ik ze gewoon hangen of de boom van mn zadel, ook in de polders. Me paard schrikt werkelijk nergens van, en anders gaattie stilstaan en eerdat ie dan op gang is heb ik mn teugels al wel weer vast