Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
morgen weer even extra van hem genieten
lekker lang naar buiten als het weer een beetje meezit! chipieke schreef:hebben jullie hafs al een winterdeken op? Die van mij heeft al weken een ongevoerde regendeken op, maar wanneer doe je daar een tussenseizoen deken onder?
Ik heb nog wel een deken voor haar, en dat is een maat 185, maar die zit te groot. Vaak hebben ze qua hoogte wel 175 nodig, maar qua borst en breedte een grotere maat. Ik heb een bucas big neck, die zitten echt perfect bij haflingers.MaaykeKramer schreef:pff dames ik ben kapot heb er 14 uur werk opzitten!! ben helemaal leeg nu (en toch zo verslaafd om dan nog te gaan bokken haha)
alle mensen die ik vanochtend uit bed heb gehaald heb ik nu ook weer lekker onder gestopt!! haha maarja nog even lekker wijntje drinken met vriendje en dan lekker naar bed!
gewoon mijn knollie al 2 dagen niet gezien!morgen weer even extra van hem genieten
lekker lang naar buiten als het weer een beetje meezit!
Ik ben deze week ook nog maar 2 keer naar ankie geweest... Maar 14 uur werken,dat doe ik je niet na, pff!
wij kunnen gewoon 24/7 er heen ben wel eens om 12 uur snachts pas gegaan omdat ik zijn voer nog moest klaar zetten even snel na het werk ofzo! als ik maar rustig doe!
en mijn vriendje stuiterd ook met de xbox haha
Dat is lastig he, als je de hele dag bezig bent geweest, en je zo laat thuis komt, om dan tot rust te komen.
Maar jij mag dus ook niet om half 11 nog gaan rijden dus?
Gelukkig heb ik nu een verlichte binnenbak, dus ik kan rijden wanneer ik wil. Nouja, wanneer de stal open is dus
Welterusten allemaal!
ik ben momenteel alleen nog de enige die daar een paard heeft gestald haha. Maar binnenkort komen er nog een paar paarden/pony's bij

Marsje_Bon schreef:@Hinke Het tentenkamp is bij Hyporama in Rotterdam, een soort actie week waar vele artikelen in de aabieding zijn. Dit noemen ze tentenkamp omdat ze tijdens deze week tenten opzetten op het parkeerterrein. Voor meer info: http://www.clubhypo.nl/index.php?artike ... orama.html
Kan ik morgen misschien nog even kijken, als ik naar mn ouders ga. Hoewel, misschien is dat niet zo'n goed plan want eigenlijk heb ik niks nodig
en dan ga ik geld uitgeven aan shabrakjes ofzo..muppetmayo schreef:Ik mag ook wanneer ik wil naar mn paardje. Er zit geen tijd aan. Dat is opzich wel fijn hoor