[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:56

Gaaf dekje!
Creatief bezig geweest hoor..

Als mn zusje dat dekje ziet op je haf, dan kwijlt ze denk ik helemaal weg..
Ze wil zo een dekje met die ruit hahah!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:58

Hahaha dank je!
Bij hypodrama hebben ze ook zulke ruit dekjes (wel iets anders van vorm, niet echt pad vorm)
Als je deze zou willen hebben, een vriendin van me maakt zulke voor de verkoop Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:01

Geel heb ik ook voor Shan.. *LOL*
Binnenkort kan ik dan ook al mijn setjes showen.. Tong uitsteken
Eigenlijk is Shan zo donker dat alles wel staat, behalve rood.. Bordeauxrood staat dan weer wel..

Gaaf dat zelfgemaakte dekje.. Haha!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:01

Creatief!
Maar niets voor mij Haha!
Oh, het onweert. Pc gaat uit.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:02

pc gaat uit ? Haha!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:05

Boy heeft er al genoeg hahaha Clown
Hier is de onweer al weer voorbij.. gelukkig maar ben er nooit zo dol op!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:11

Hij is alweer aan Haha!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:12

haha Lachen

Mensjes, wie is er dit weekend in salsinger bach ? (duitsland) naar mijnnichtje Lachen

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 23:29

pff dames ik ben kapot heb er 14 uur werk opzitten!! ben helemaal leeg nu (en toch zo verslaafd om dan nog te gaan bokken haha Knipoog )
alle mensen die ik vanochtend uit bed heb gehaald heb ik nu ook weer lekker onder gestopt!! haha maarja nog even lekker wijntje drinken met vriendje en dan lekker naar bed!
gewoon mijn knollie al 2 dagen niet gezien! Boos! morgen weer even extra van hem genieten Haha! lekker lang naar buiten als het weer een beetje meezit!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 23:33

chipieke schreef:
hebben jullie hafs al een winterdeken op? Die van mij heeft al weken een ongevoerde regendeken op, maar wanneer doe je daar een tussenseizoen deken onder?

Ankie laat ik dit jaar zonder deken. Vorig jaar had ze wel een om, maar die had ze eigneljk toch niet nodig. Ze maakt zelf een dikke vacht aan. En omdat ik toch weinig met haar doe omdat ze nog maar 3 is, mag ze gewoon veel haar krijgen Haha! Ik heb nog wel een deken voor haar, en dat is een maat 185, maar die zit te groot. Vaak hebben ze qua hoogte wel 175 nodig, maar qua borst en breedte een grotere maat. Ik heb een bucas big neck, die zitten echt perfect bij haflingers.

Dapy: wat is er in salsinger bach?

En wat is het 'tentenkamp' waar iedereen het steeds over heeft?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 23:45

MaaykeKramer schreef:
pff dames ik ben kapot heb er 14 uur werk opzitten!! ben helemaal leeg nu (en toch zo verslaafd om dan nog te gaan bokken haha Knipoog )
alle mensen die ik vanochtend uit bed heb gehaald heb ik nu ook weer lekker onder gestopt!! haha maarja nog even lekker wijntje drinken met vriendje en dan lekker naar bed!
gewoon mijn knollie al 2 dagen niet gezien! Boos! morgen weer even extra van hem genieten Haha! lekker lang naar buiten als het weer een beetje meezit!

Lol jij ook al Knipoog Ik ben deze week ook nog maar 2 keer naar ankie geweest... Maar 14 uur werken,dat doe ik je niet na, pff!

Vanavond kon ik ook pas om kwart over negen op stal zijn, terwijl de stal om kwart over tien dicht gaat.. Snel pony uit weiland getrokken, voer klaargezet, en toen kon ik nog maar tien minuutjes rijden Haha!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 23:48

dat is wel genaaid dat dan de stal al dicht gaat!
ik kan als ik wli nu nog wel gaan maarja lekker donker worden alle paarden weer wakker Knipoog wij kunnen gewoon 24/7 er heen ben wel eens om 12 uur snachts pas gegaan omdat ik zijn voer nog moest klaar zetten even snel na het werk ofzo! als ik maar rustig doe!
sta gewoon nog te stuiteren van alle red bull in mijn bloed!! mijn kop stuiterd ook van de koppijn Boos! en mijn vriendje stuiterd ook met de xbox haha Knipoog

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 23:54

Knipoog Dat is lastig he, als je de hele dag bezig bent geweest, en je zo laat thuis komt, om dan tot rust te komen.
Echt ideaal als je dag en nacht naar je paard kunt... Maar wonen jouw staleigenaren dan ook bij de stal zelf?
Bij ankie staan de stallen op hun erf, dus ik kan me wel voorstellen dat ze na een bepaalde tijd even het erf voor zichzelf willen hebben. Maar ik had het wat relaxter gevonden als dat pas vanaf 12 uur savonds was ofzo Tong uitsteken

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 23:56

jahh ze wonen ook op het erf... officeel is het tot half 11 11 uur op stal komen ofzo! maar als er echt wat is of echt niet anders kan dan zullen ze niet gaan zitten zeuren ofzo!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 00:04

Ah okee Knipoog Maar jij mag dus ook niet om half 11 nog gaan rijden dus?

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 00:06

nee rijden niet haha maar moet er ook niet aan denken haha in het donker (rij alleen buiten)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 00:13

Je bedoelt in een buitenbak, of buitenritten?
Ik heb het op mijn vorige stal wel gedaan, buitenritjes maken in het donker, maar ik rij ook liever in het licht Haha! Gelukkig heb ik nu een verlichte binnenbak, dus ik kan rijden wanneer ik wil. Nouja, wanneer de stal open is dus Haha!
Okee ik ga nu echt slapen, moet morgen mijn knollie weer buitenzetten om zeven uur Dromen Welterusten allemaal!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 06:24

Bij ons krijg je een sleutel en kun je dus naar je paard wanneer je wilt Lachen ik ben momenteel alleen nog de enige die daar een paard heeft gestald haha. Maar binnenkort komen er nog een paar paarden/pony's bij Haha!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:00

Ik mag ook wanneer ik wil naar mn paardje. Er zit geen tijd aan. Dat is opzich wel fijn hoor Lachen

Marsje_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:14

@Hinke Het tentenkamp is bij Hyporama in Rotterdam, een soort actie week waar vele artikelen in de aabieding zijn. Dit noemen ze tentenkamp omdat ze tijdens deze week tenten opzetten op het parkeerterrein. Voor meer info: http://www.clubhypo.nl/index.php?artike ... orama.html

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:21

Tentenkamp is erg gezellig en je slaagt er bijna altijd voor een mooie prijs ... Volgens mij het 2 tot 3 keer per jaar. Heb daar vorig jaar mooi zweetdekens weg gehaald ...

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:29

Mogguh Doei!

Jim heeft een 100 grams deken nu op. Een staldeken, dus niet waterdicht. Om de vacht iets in te perken.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:11

Amanda: hoe doe je dat als het gaat regenen? Moet je hem dan elke keer binnenzetten?

Marsje_Bon schreef:
@Hinke Het tentenkamp is bij Hyporama in Rotterdam, een soort actie week waar vele artikelen in de aabieding zijn. Dit noemen ze tentenkamp omdat ze tijdens deze week tenten opzetten op het parkeerterrein. Voor meer info: http://www.clubhypo.nl/index.php?artike ... orama.html

Ah okee. Ik zie dat ze er ook 1 in drogeham hebben Haha! Kan ik morgen misschien nog even kijken, als ik naar mn ouders ga. Hoewel, misschien is dat niet zo'n goed plan want eigenlijk heb ik niks nodig Nagelbijten / Gniffelen en dan ga ik geld uitgeven aan shabrakjes ofzo..

muppetmayo schreef:
Ik mag ook wanneer ik wil naar mn paardje. Er zit geen tijd aan. Dat is opzich wel fijn hoor Lachen

Wonen de eigenaren van jouw stal bij de paarden?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:12

Als hij naar buiten gaat gaat hij met regendeken Haha!
Het is meer voor 's nachts. Dan is het koud en ontwikkelt hij razendsnel een vacht.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:12

zo goedemorgen... denk je na een lange dag werken de volgende dag lekker uit te kunnen slapen staan ze alweer om 8 uur met 5 man in de tuin te schreeuwen en te boren enz! maarja straks weer even naar mijn paardje!
xxxx