Ticcie schreef:('t Is net aftellen voor het nieuwe jaar.. Zou ik nog bij de opening staan? Want ben niet echt actief geweest hé..)
Foto's gestuurd?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ticcie schreef:('t Is net aftellen voor het nieuwe jaar.. Zou ik nog bij de opening staan? Want ben niet echt actief geweest hé..)
xLariss schreef:Ik denk niet dat ze PRECIES om half 7 komt hoor
Mischien is ze wel wat later?
SmeeJ schreef:Géweldig, ik was met Braakhuis (dieeneknappe) toen meegeweest naar zijn paarden
.
Aangezien ik niet mee kon fietsen terug van kamp vanwege me knie.
En de stallen waren toen eén grote koeienstal, en hij net helemaal trots mij zijn stallen nu laten zien
.
Zoooo luxe, zoooo mooi
SmeeJ schreef:Weidedecke Eskadron Ripstop 155 cm oliv karo NEU
Wat betekend dat, is dat trouwens een ondermaat of bovenmaat
Jotee schreef:SmeeJ schreef:Géweldig, ik was met Braakhuis (dieeneknappe) toen meegeweest naar zijn paarden
.
Aangezien ik niet mee kon fietsen terug van kamp vanwege me knie.
En de stallen waren toen eén grote koeienstal, en hij net helemaal trots mij zijn stallen nu laten zien
.
Zoooo luxe, zoooo mooi
Foto's?
pris87 schreef:thanks voor de complimenten van me haffie!
Er wordt hier echt veel gepraat haha erg gezellig, maar als je een dag er niet ben moet je volop veel bijlezen
pris87 schreef:thanks voor de complimenten van me haffie!
Er wordt hier echt veel gepraat haha erg gezellig, maar als je een dag er niet ben moet je volop veel bijlezen
SmeeJ schreef:pris87 schreef:thanks voor de complimenten van me haffie!
Je hebt echt een leuke haf joh!