Garmana schreef:Ik ga zo naar Amormag alleen niet zelf rijden
He jammer.. Hoezo niet als ik vragen mag?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Garmana schreef:Ik ga zo naar Amormag alleen niet zelf rijden
mieske schreef:Garmana schreef:Ik ga zo naar Amormag alleen niet zelf rijden
He jammer.. Hoezo niet als ik vragen mag?
dlientjuh schreef:zoo ben ik weer ... had met iemand afgesproken iets voor bio te doen.. gaat het niet door.. dus ik naar huis want er was geen 1 comp vrij... en nu heb ik geen zin meer terug te gaan voor een uurtje dus gak naar jive
Jotee schreef:Met de bus, trein?
Jotee schreef:Kun je ook niet 1 van iemand lenen?
knabbelgirl schreef:ik heb echt een BH voor katie nodig
ik zag gisteren dat ze schuurplekken had, en toen ik beter keek zaten er sneetjesarm ding
knabbelgirl schreef:dat is het punt, ik mag het wel, maar kan dus niet. Het internetbankieren heeft mijn vaders pasje nodig, die dus in oostenrijk isen verder heb ik hier bijna geen geld liggen(nog 10 euro)
Garmana schreef:knabbelgirl schreef:ik heb echt een BH voor katie nodig
ik zag gisteren dat ze schuurplekken had, en toen ik beter keek zaten er sneetjesarm ding
Amor heeft geen deken op maar ze heeft waarschijnlijk schimmel..Dat heerst nu ook dus ik zou de schuurplekken goed na kijken en eventueel wassen met Imaverol..
Roma_4ever schreef:knabbelgirl schreef:dat is het punt, ik mag het wel, maar kan dus niet. Het internetbankieren heeft mijn vaders pasje nodig, die dus in oostenrijk isen verder heb ik hier bijna geen geld liggen(nog 10 euro)
mm en veder ook niet je pinpas ofzo?
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:
mm en veder ook niet je pinpas ofzo?
die ben ik een beetje boel kwijt
biancailona schreef:Naomi_Haffie schreef:heb iemand van jullie ervaring met piafferuitersport.nl ?
ik niet
ik moet nog verder bijlezen, maar goed ik moet naar mijn werk
gefeliciteerd tjel