Willen jullie jessie nogmaals taxeren? Ik heb er inmiddels opgezeten en dat doet ze erg braaf,ook longeren doet ze superbraaf. geslacht merrie net 3jaar 1.52 hoog
vader magister vader moeder star.
Dit was de 1 e keer dat ik op haar zat buiten de stal
Naam: Paulina van't Papenbroek Geslacht : Merrie Leeftijd: 12 Stokmaat: 1,45 Vader: Marschal van de Klingelbeecke Moedersvader: Waldemar Karakter: Zeer fijn paard.. Werkt graag en hard en leert snel Wedstrijdniveau: B
Behaalde in 2004 en 2005 een 2e premie op de keuring In 2005 3e plaats met bestgaand rijpaard Heeft een 3jarige nakomeling van Allacher Heeft een veulen van dit jaar van Nassau Wordt opnieuw gedekt. Paulien is een goede fokmerrie. Fokt haar goede dingen door. Zo hebben we 2 merries van haar staan. De 3jarige behaalde vorig jaar een 1e premie. Het veulen van dit jaar is zelfs beter dan die 3jarige.
Naam: Amazing Kyra van den Alsemgeest Geslacht: Merrie Leeftijd: 3 Stokmaat: Pas gemeten op 1.47 Karakter: Eigenwijs op een leuke manier. Wil hard en graag voor je werken. Een fijn paard om mee om te gaan. Vader: Allacher Moeder: Paulina van't Papenbroek (zie hierboven) Vadermoeder: Marschal van de Klingelbeecke Is nu 5 weken onder het zadel en b-proef klaar.
Behaalde in 2005 een 1e premie Zal zeker een leuke fokmerrie en/of wedstrijdpaard worden.. Veel toekomst in deze haflinger.
Angelique: Rijdt ze bij de paarden M? of bij de pony's. Ik zou er 2000 a 2500 euro voor geven. En zappa 1000 euro.
Ze rijdt M bij de pony's (dat is dus 1m ) In de dressuur was ze in 2004 kringkampioen outdoor B 2005 kringkampioen outdoor L2, en 3e op de overijsselse. Kringkampioen 2006 M1 en 4e op de overijsselse.
Naam: Nobel Vienna van den Alsemgeest Geslacht: Merrie Leeftijd: 8 weken Vader: Nassau Moeder: Paulina van't Papenbroek Moedersvader: Marschal van de Klingelbeecke Grootte: Zat met 7 weken op de 1.08 M Karakter: Onwijs nieuwsgierig. Lijkt kwa karakter veel op haar halfzus (Zie hierboven) Zitten goede bewegingen in.. We zijn zo tevreden over haar dat ze volgend jaar een volle broer of zus krijgt!
Angelique van Stoevelaar 1500 euro Zappa 1000 euro Willem van de Graatshoeve 1100 euro danté croffixio 1000 euro Mario 1300 euro Elite 1200 euro Rosa 1400 euro Anneloes 1350 euro Felka 1200 euro Shakira 1100 euro Tiara 1300 euro Eefje 1000 euro Emmy 750 euro Sindra 1000 euro Jessie 1000 euro
vader = 3 HF.K 139 Mendel Moeder = Haya van Hayemaheert Moedersvader = Stein van den Hemel
Dressuur = L1 startgerechtigd Verkeersmak en trailermak Kan ongeveer 1.05 meter springen met ruiter! Braaf met buitenritten Houd van crossen en kleine kinderen
( Ik heb niet echt recente standfoto's want ze zit nu meer in de spieren)
Amazing Kyra: 900-1000 euro, ze is nog jong maar ik mag haar koppie wel, ze heeft dezelfde pluizige manen als de mijne.
Nobel Vienna: 400-500 denk ik dan zo, als dan niet minder. Hangt er vanaf hoe oud ze is als ze überhaupt verkocht word. Wel leuke foto onder.
Norma: 2000 euro, maar iets meer kan ook. Mooie manen, en geen slechte CV.
Hier is de mijne *gni*
Een beetje voorovergebogen, maar wel mooi gestrekt. Pepermunt voor z'n neus, tja.
Naam: Bart Geen papieren. Leeftijd: 9 á 10 jaar. Stokmaat: 1.52 Dressuur: nooit bij de B aangekomen, wedstrijden zijn voor dapperen. Springen: Ik heb met hem 80 gesprongen, maar weet zeker dat hij hoger kan/wil. Mennen: Ahh, zijn grote liefde. + Braaf met buitenritten, ook alleen. + Ingezet als gehandicapten paard + Zolang ze niet moelijk doen ook kidslover. + Op strand braaf + Gebruikt in hectische paardenmusical, schrikt niet snel.
- Publieksgeil - Hyperactief wanneer hij ook maar één dag stil staan - oersterk. - geen allemansvriend
Ik zal Anneloes er nog een kee rop zetten, maar dan met foto's Weet eindelijk hoe het moet
Naam: Anneloes Leeftijd: 8 jaar Stokmaat: 1.47 Vader: Wempire Vader vader: Were-di van de Vrijthof Moeder vader: Sindy (ster) Moeder: Cindy Vader moeder: Mando Moeder moeder: Carola
Anneloes is een heel lief paardje, ze wil graag voor je werken. Ze kan heel goed dressuur, ik heb alleen nog geen wedstrijden gereden.. ik heb haar pas 3/4 weken.. Ze is lekker voorwaarst (maar niet te... Ze luistert goed naar het been, je hoeft alleen niet aan te sporen, ze luistert naar je stem ( zeg je draf, dan gaat ze gelijk in draf.. enz.) Ze schrikt nergens van, als je buiten loopt! Ook kan ze voor de kar, maar dat heb ik nog niet gedaan. Ook kan ze heel leuk springen, ik weet alleen nog niet precies hoe hoog..
Ik zal Anneloes er nog een kee rop zetten, maar dan met foto's Weet eindelijk hoe het moet
Naam: Anneloes Leeftijd: 8 jaar Stokmaat: 1.47 Vader: Wempire Vader vader: Were-di van de Vrijthof Moeder vader: Sindy (ster) Moeder: Cindy Vader moeder: Mando Moeder moeder: Carola
Anneloes is een heel lief paardje, ze wil graag voor je werken. Ze kan heel goed dressuur, ik heb alleen nog geen wedstrijden gereden.. ik heb haar pas 3/4 weken.. Ze is lekker voorwaarst (maar niet te... Ze luistert goed naar het been, je hoeft alleen niet aan te sporen, ze luistert naar je stem ( zeg je draf, dan gaat ze gelijk in draf.. enz.) Ze schrikt nergens van, als je buiten loopt! Ook kan ze voor de kar, maar dat heb ik nog niet gedaan. Ook kan ze heel leuk springen, ik weet alleen nog niet precies hoe hoog..
En nieuwsgierig als ze is:
...
Laatst bijgewerkt door Justy op 14-06-06 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Teveel aan foto's verwijderd