Nou ik ben zo trots op Jens! Hij is er vandaag geen een keer vandoor gegaan met longeren En het rijden ging ook heel goed, heb nu een nieuwe bijrijdster!
Edit: 1250 berichten
Flurk
Geplaatst: 03-05-14 16:40
Nou iedereen maakte fotos dus ik kon niet helemaal achterblijven. Het doel van deze fotos was onze nieuwe outfit. We hebben dezelfde jassen omdat we met deze kleding samengestelde menwedstrijden gaan rijden.
Starwien
Geplaatst: 03-05-14 17:08
Ik lijk wel aardig, maar hij is verliefd op iemand anders
Haha klopt ik heb de vorige opening gemaakt maar vind deze toch wel veel beter hoor,
Ik zal mij zelf even voorstellen.
Ik ben Farahtjuh of te wel Doranka ben 24 jaar jong, Ben afgestudeerd als manager opslag en vervoer en heb kwa werk een 0 uren contact dus ben druk aan het solliciteren. Ik woon nog lekker bij mijn ouders thuis in het mooie Groningse Meeden. Ben in het bezit van mijn eigen hondje een Heidewachtel met de naam Ziva (van NCIS) Ben een behoorlijke serie gek, voornamelijk Castle en Grimm maar ook Arrow zijn mijn favo series
ben in het bezit van 4 mooie blonde dames beginnend met mijn prinses
Farah oet de Broekstreek een 10 jarige merrie van Stradivari ze is dressuur matige beleerd en we trainen richting het Z1 ook rijden wij dameszadel en doen we dit jaar weer mee aan de Nederlandse Kampioenschappen daar starten we M1 en Kur op muziek ook maken we graag een buitenrit en kunnen we ook wel een beetje springen. voor 3 jaar terug heb ik ook een veulentje gefokt deze is nog steeds in mijn bezit
dit is mijn prinses
Haar dochter Fitany is afgelopen dinsdag 3 jaar oud geworden en is een dochter van Notting's Naidoo ze mag nog lekker baby blijven en vooral lekker genieten in de wei en van een poets of was beurt ze is precies farah haar evenbeeld toen die net zo oud was
dan nummer 3 Fanny oet de broekstreek halfzusje van farah beide de zelfde moeder alleen fanny is een nakomeling van Nogales. grote lieve sport merrie alleen wel moeilijk in omgang ze heeft een beschrijving maar zou der echt niet willen missen op stal, ze is als 4 jarige reserve kampioen geworden en reserve dag kampioen. ze heeft een vorm van zomer eczeem maar we kunnen het aardig in bedwang houden
en dan de laatse onze liane een lieve merrie van maar liefst 21 jaar die de weide deelt met fitany, een dikke knuffel kont maar ook zo lekker eigenwijs