[FOTO] Haflingers ITP!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ApplePapple

Re: [FOTO] Haflingers ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:19

ja je ziek zeker verschil!! ziet er goed uit!!!

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:21

Wauw! Idd een verschil. Heel mooi!!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:29

IrisvdBorne, Mooi hoofdje!
Alanaa_ Welcome back! Lekker je haf ff laten grazen. :)
MelisWess, Zo heeft een beste nek bij die winterfoto! En een bos manen. Gaaf.
Marlis, Hoe oud is Kyra nu? En hoe lang blijft ze nog in de opfok?
mloulou, Gave crossfoto's hoor! Goed van je dat je gewoon door gegaan bent met de cross.
En bedankt voor de foto's die je vriend gemaakt heeft. (Geloof dat ze van jou kwamen via wetransfer, toch? :) )
Pipvl, Lekker door de zee! Ooit hoop ik dat ook nog eens te doen. Mooi hoofdstel en borstuig hoor.
Peelie, Nash ziet er goed uit zeg!
MariekeS_, Ziet er netjes uit! En dat zadel lijkt me ook fijn, ligt volgens mij ook wel mooi.
Novito, Ziet er leuk uit. Lijkt me ook wel eens leuk om te doen.
MariekeS_, Wat een verschil zeg! Daar mag je zeker heel trots op zijn. Gaaf om het verschil zo te zien. Knappe haf.

Zaterdag op de crossles.
Naar de instructies luisteren. Wat kijk ik vrolijk :P
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/563701_437201093038204_1980562442_n.jpg

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/563749_437201113038202_555223181_n.jpg

Mocht iemand benieuwd zijn naar meer foto´s of het filmpje van de cross, er staat een topic van ons in het SGW ITP gedeelte.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:53

Chasey: Zie in je onderschrift zwanger staan,gefeliciteerd. Hoe ver ben je?
James ziet er een beetje schraal uit, hoe deed die het de crossles :D?

Kyra is 2 jaar en 16 dagen.
Over 2 weken(zondag de 28e) komt ze naar huis toe, uit de opfok.
We hadden namelijk 3 maanden opzeg termijn in de opfok.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:21

Marlis, dankje. Ben nu 3 maanden. Ja James is idd wat schaal en is nog een halve teddybeer. (Hij staat niet onder dekens). Maar hij deed het goed op de training. :)
Leuk dat Kyra naar huis komt!

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:47

Mloulou: Wat leuk zo'n haflingercross! Gaaf hoor
peelie: Haha nee hij schopt niet.. Maar vind het zooo iriitand als mensen heel de tijd afsnijden met het inrijden.. Jij hebt ook een mooierd! Mooie kleur & bless!
pipvl: Wat een super gaaf hoofdstel!

IrisvdBorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:54

Ik wil ook naar het strand als ik die foto zie! Mooie haflingers, ik vind ze er allemaal goed uitzien! :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:33

Melis wess, juist Zijn bles vind ik niet mooi. Zo breed en in the picture. Doe mij maar een mooi dun lijntje, zoals bij mijn merrie.

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:35

Chasey schreef:
mloulou, Gave crossfoto's hoor! Goed van je dat je gewoon door gegaan bent met de cross.
En bedankt voor de foto's die je vriend gemaakt heeft. (Geloof dat ze van jou kwamen via wetransfer, toch? :) )

Klopt ja! Een vriend inderdaad (man van de andere bijrijder van Fralla om precies te zijn)

Chasey schreef:
Zaterdag op de crossles.
Naar de instructies luisteren. Wat kijk ik vrolijk :P
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/563701_437201093038204_1980562442_n.jpg

Ik kijk niet veel beter, haha!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:41

Ja ons plezier straalt er gewoon vanaf ;) Hahaha!

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:24

@MariekeS: wauuw mooi verschil joh! zou ape trots zijn :D

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:31

Pagina 50
@novito : super leuk! was het met spelletjes ofzoo?? en gaaf dekjee ik wil hem in t roze:$
@MariekeS_ Je ziet duidelijk verschil ziet er echt top uit!!

Ik heb vandaag echt een super dag gehad..
sins vandaag word alles echt anders.. ik mag vanaf nu gewoon rijden wanneer ik wil en hoe ik wil.. dit mocht eerst niet omdat dit de afspraak was met de eigenaar 2x perweek rijden en ik mocht zovaak langskomen als ik wil.. maar nu dat ik mocht rijden hoe ik wil heb ik er meteen maar gebruik van gemaakt ook:

Afbeelding
Ik weet dat het touw hier laag hangt maar dit heb ik naderhand opgeknoopt omdat dit pas in het begin was dat ik erop zat..

Afbeelding

Ik weet dat ik geen goede kleding aanhad enzo en khad alleen mijn jumpers aan.. maar hier houd ik voortaan rekening mee want ik zag dit vandaag echt niet aankomen!!

Ik wou dit echt graag even delen omdat dit voor mij zoveel betekend en ik ben ook echt zo blij nu!

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:59

^^^ja allemaal met spelletjes!!! was super leuk. ik weet niet of ze die in het roze hebben...
wat fijn dat je nu mag rijden wanneer je wilt!!! heeel veeeel plezier

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:01

ik heb er eentje op fb gezien die lijkt er veel op het was van brington ofzoiets en die hebbe ze daar ik knalfelle kleuren echt gaaf!
En snap ik leuk dat je hafje t ook accepteerde dan:P
Haha dankjeee plezieer ga ik zeker hebben nu!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 22:10

Ik ben eindelijk klaar met al mijn verslagen en toetsen :D er is echt een last van mijn schouders afgevallen. Dit topic gaat zo snel, ik zal maar weer eens een bijleespost doen!
Daar gaan we weer (ik reageer overigens niet op mensen die hun foto's dumpen, sowieso een uitleg van de situatie lijkt me op zijn minst wel handig, en dan vervolgens niks meer zeggen vind ik nogal asociaal) :
pagina 43
@marlis hahahaha ik heb echt gelachen om die foto dat ze slaapt. Die stiekem ook wel heel schattig is

alvast iedereen bedankt voor de leuke reacties op Melis haar 'fotolook'
pagina 44
@sandra1312 wat een lieve foto! Dat halster staat ook erg leuk. jammer dat je steeds geen camera mee hebt, er komen leuke foto's uit namelijk! @normann_love wat een mooie foto's zo bij het water. Kleurt mooi bij de zee
@Alanaa_ dat koppie <3 ik dacht eerst HUH heeft ze dreadlocks maar het waren vlechtjes :')
@stvieee wauw helemaal verliefd op die foto! Ik heb stiekem je profiel even bekeken of je nog meer mooie foto's waren. En dat kon ik niet ontkennen :))
@love_urla leuke foto! Mooi dat ze weer wat is aangekomen.
@krista1993 hahaha leuke foto! Ik ben wel een beetje jaloers op je halster. Zo leuk
@_KaWi_ totaal mee eens! Vaak wordt er niet gereageerd op wat je post
@novito hahaha dankje! Ben er superlang mee bezig geweest :p (ook respect voor die van jouw btw)
@mariekeS_ Ziet er leuk uit, veel succes bij de wedstrijd!
@marlis mooie foto! Veel handiger dat je onder de tunnel doorkunt, veel fijner dan de drukke weg!
@peerappel Jeetje, als ik nog klein was geweest had ik tegen mijn moeder 'mama, hebben!' gezegd. Geweldig mooi beest!
@kim_amos wauw leuk zo die vlechtjes, doen me denken aan Spanje, daar lopen mensen ook altijd met zulke lange vlechten haha

pagina 45
@lebeauty_ leuk zo in het veld. Vast lekker crossen!
@paljaslaura wauw wat een leuk hoofdstel! Mooi zo met die frontriem, past er precies bij! jammer dat je vaak alleen de zijkanten ziet door die enorme bos manen.
@coronalime wat een mooie foto! is dat op de heide? daar zou ik zo graag nog eens heen gaan!
@melissa1996 als we daar Arko niet hebben! Heerlijk kereltje, leuk om zo alles van hem te zien

pagina 46
@wouterwesley Ziet er goed uit bij jullie training, en de kleur van je haflinger vind ik erg mooi.
@pipvl Je hebt een leuke haflinger! Moest wel lachen om dat vlechtje in de manenpluk haha
@riannezweeds ooooooh wat een mooie haflinger! lekker dun lijkt het zo!
@chasey wow knap over die boomstam! Ben je niet bang dat je paard struikelt?
@melissa1996 Wauw hopen dat jullie weer zo hoog komen met springen. Op de foto te zien kan ze wel hoog springen iig!

pagina 47
@Sita_ ziet er netjes uit voor 6 maanden! En wat een mooi beenwerk!
@chasey wauw leuk springen zo, doe je ook aan cross etc?
@marlis hahahaha als ik dat zie moet ik meteen aan the muppets denken haha
@IrisvdBorne Rambo is een erg mooie haflinger! Het rijden ziet er netjes uit, heeft hij veel streken verder ondanks het steigeren? Ik moest wel lachen om de bokfoto, wat een mallerd!

pagina 48
@superliesje waaauw, wat een goede springer! En mag ik even jaloers zijn op dat mooie kleurtje!
@Jastiehorse wat heerlijk om je 2 mannen zo op de foto te hebben. Heerlijk lijkt me dat als je een vriend hebt die ook je paarden leuk vindt! Neduah heeft een sprekend hoofdje, heel erg mooi.
@xkimmieejj gefeliciteerd met je 2e plek! Is dat niet onhandig rijden met die lange manen? :')
@wouterwesley heerlijke foto zo schattig met zijn tweetjes. Hoe was je weekendje?

pagina 49
@peerappel kan ik nog wat over Abby zeggen? Volgens mij heb ik alles al wel gehad. Ik ben echt fan van haar haha.
@melissa1996 leuke collage zeg! Ik hou wel van close-up foto's!
@superliesje wat een schattige foto! Hoe oud is hij/zij daar als ik vragen mag?
@littlesannie hahah wat een diva, heeft ze toevallig de axe voor vrouwen gebruikt? :D
@kiddokids sterkte met alles! Ik hoop dat dat het zo beter is! Is de shoot goed gegaan?
@Sita_ wauw wat een actie! Jullie zijn allebei aan het genieten zo te zien. Het lijkt me erg gaaf!

pagina 50
@IrisvdBorne Nou ik vind Rambo ook een knapperd hoor! Heerlijk puppyhoofdje.
@Alanaa_ welcome back! Leuke foto zo heerlijk spontaan.
@MelisWess Mooi mannetje heb je! Echt een stoere haflinger. Zo te zien ook in zijn gedrag, aangezien het rode strikje ;)
@marlis aaaah wat schattig die krulletjes in de voorpluk bij Kyra, ze ziet er goed uit!
@mloumlou aah gaaf zeg! Vind je dat niet eng? Heb je nog plekken overgehouden?
@pipvl wauw dat hoofdstel geeft veel meer uitstraling! Laat die fotoshoots maar komen haha
@peelie mooi kleurtje en wat een mooie bouw! Hoe oud is Nash nu?
@Marieke_S jeetje wat goed zeg! Je mag trots zijn op je paardje! Jullie rijden is al heel veel verbeterd!
@novito wauw wat gaaf zo. En wat leuk die manen zo ingevlochten!

pagina 51
@xkimmieejj wauw gaaf zonder zadel! Ben je niet bang dat je valt haha

Zo dat was het!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 22:17

@maike_melis : nee eigenlijk niet:p ik weet niet het moet dan door een fout van mij komen.. alhoewel viel ik wel vaak bijna:p maja ik.zie er de lol wel van in zolang t maar normaal.gaat met me pony

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 22:21

@xkimmieejj ja dat is waar! Vaak kun je er achteraf ook heel erg om lachen als er iets fout gaat. Ik heb hetzelfde hoor. Als het maar goed gaat met Melis is alles prima!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 22:43

@Maaike_Melis: Ja, kijk maar in mijn onderschrift ;)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:56

@maaike_melis: -haha daarom en al zou k er zo afvallen zou ik eerder heel hard lachen dan dat ik ga janke hoor:p vind k wel net zo leuk:p maja als er iets met je pony gebeurd dan voel je jewel zo gigantisch schuldig!! dus daarom lekker rustigaan beginnen zo

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 05:55

Maike_melis, Nash is bijna 4 jaar en op de keuring geprimeerd met 74,5 punt en een 1C premie. Dit jaar ga ik weer, omdat hij beter gebouwd is nu :-) kijken wat we er nu uit kunnen trekken.

IrisvdBorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 06:24

Maaike_Melis, het begint nu te komen. Hij denkt dat hij nu overal kan steigeren als hem dat uitkomt. Dit komt omdat er nog een shetlander in een andere wei ziet, en zodra daar iemand bij is word hij jaloers en wilt hij hier ook naartoe. Hij heeft nu een week stil gestaan omdat ik hem even rust wilde gunnen in die drukke kop van hem en morgen ga ik hem weer oppakken met rijden. Maar al bij al kan ik lezen en schrijven met die pony, natuurlijk zijn we wel eens boos op elkaar (hij ook heel vaak op mij :P ) maar dat duurt meestal niet lang gelukkig! Rambo is best een clown, hij zal me toch wel weer aan het lachen maken als ik even boos ben op hem

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 06:44

Maaike_mellis: bedankt voor de complimentjes! Amando is nu 3 jaar en 2 maand oud :) dit was de 2e x dat hij vrij gesprongen heeft. Doe dat heeel af en toe en heel kort voor de afwisseling :)

riannezweeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 08:17

Peelie schreef:
Melis wess, juist Zijn bles vind ik niet mooi. Zo breed en in the picture. Doe mij maar een mooi dun lijntje, zoals bij mijn merrie.

een dun lijntje vind ik ook altijd mooi mooie haflinger heb je trouwens! ik heb je profiel bekeken maar zie dat veel van je paarden erg dun zijn (ribjes maar toch een vrij dikke buik) misschién iets om op te letten? ^_^

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 08:32

@Maaike_Melis Tsjah, vallen doet altijd zeer... En ik heb er nog best last van! Vond het ook wel spannend, maar Fralla heeft nog nooit geweigerd en dat maakte dat ik vertrouwen had. Super als je op een paard kan rekenen!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 09:57

@chasey och jeetje, had ik helemaal niet gezien!
@kimmieejj helemaal mee eens!
@peelie aah oke, ik vond Nash er ook jong uitzien dus dat klopt wel! Hopelijk doe je het nóg beter dan de vorige keer, komt vast helemaal goed aan Nash zijn bouw te zien!
@IrisvdBorne oh dat is fijn dat je wel gewoon alles kunt! Hopelijk is het gewoon een periode waar je even doorheen moet.
@SuperLiesje wauw knap hoor als die nog maar zo jong is! Dat is ook wel fijn als het even voor de afwisseling is.
@mloumlou dat is zeker waar, dat het super is dat je altijd op je paard kan rekenen. Dat ze nooit weigert zie je echt dat ze dan vertrouwen heeft! In ieder geval beterschap met je zere plekken!