Freya schreef:op zich heeft donna totaal geen last van verhuizingen, die past zich overal zo makkelijk aan.
ik maak me op stal alleen zorgen dat ze te veel gaat draaien in dr box en naar de staldeur vliegt als er een paard langs loopt, sinds dat ze wahida heeft gekregen beschermd ze haar box nu nog erger dan voorheen.
Ben wel blij dat ik op de nieuwe stal de achterste box heb genomen voor donna.
wahida krijgt ze voorste, die vind al die aandacht geweldig. hoe meer mensen en paardjes haar begroeten hoe leuker en gezelliger ze het vind.
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Waar zat die stal ook alweer? Het is zo lastig om een goede stal te vinden!
Ik ben deze week niet zoveel online geweest dus heb niet alles gelezen
maar wel dat peelie eerste was bij de wedstrijd! Goedzo peelie! Heb je nu 2 winstpunten? Wanneer is je volgende wedstrijd?
@amanda: waarom ik de stal opgezegd is omdat ze naar mn ouders gaat, wss tot ik klaar ben met studeren
zie topic in onderschrift
@moyra: jammer van renee, zal ze zelf ook jammer vinden. Als ik ankie hier had gehouden had ze ankie mooi bij kunnen rijden mss, maar goed daar is nu dus geen sprake van.
En maak je geen zorgen over bo! bij ankie is het juist zo dat als ze ergens staat waar ze het heel erg naar haar zin heeft, ze totaal niet naar mij om kijkt. Dat is dus goed in haar geval. Als ze in de regen buiten staat of als ze net op een nieuwe plek staat is ze juist weer blij me te zien maar dat is alleen een teken dat ze het niet naar haar zin heeft
.
@Peelie: heb je een foto van je boomloze zadel? Ben nog steeds tevreden met mn wintec maar mss voor erbij is een boomloos zadel wel leuk
Maar ik heb eerst een hoop andere dingen die ik nog wil hebben
-pony halster voor veullie aangezien ze uit het veulenhalster is gegroeid met haar grote knar
-zweetdeken voor ankie!
-beenbeschermers voor ankie
-etc
Hebben jullie dat nou ook dat je altijd meer wil hebben dan je kan betalen?
Vanavond na werk weer ff lekker met ankie longeren en rijden als het droog is. Is alweer 5 dagen geleden nl sinds ik iets met haar gedaan heb.
Laatst bijgewerkt door Hinke op 04-12-09 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt