Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzy schreef:hey, zie net het hele Ermelo-topic![]()
Wij komen over een kleine 2 weken ook helemaal vanuit het zuiden naar Ermelo gereden. Zag net wel op de startlijsten dat wij jammergenoeg een van de weinige zijn, dus veel bekende lopen we niet tegen het lijf
Ga 2 proeven L2 rijden.
MissToseland schreef:nou, macho had dus wel mooi 2 beginnende hoefzweren
hij heeft nu een hoefzak om en moet de hoef paar keer daags een sodabadje geven
Emmaar schreef:Ik stress, heb 5 dagen geleden een bestelling gedaan met ál mijn wedstrijdbenodigdheden, krijg ik net een mail dat niet alles op voorraad is en dat ze dit zo snel mogelijk toesturen. Dus ik mail terug dat ik het vóór 12 september in huis móet hebben.. Hopen dat dat lukt, maar dat zal wel.
DivaMiep schreef:Nou, heb net weer springles gehad, en ik zie het nu wel weer een beetje zitten. Viva is een tijdje weinig gereden, doordat ik heel intensief met de andere pony bezig was en doordat het veulen is afgespeend, en ik wou haar niet rijden met een uier die op knappen staat. Vandaag geoefend op in-uitjes, dat ging wel aardig, en ook in de hoogte ging het lekker. bij 90 cm gooide ze hem er af, maar dat kwam ook meer van twijfels van mijn kant, van als ik er nu afdonder val ik best hoog.En dan denkt ponylief ook van ja doei!
![]()
Maar nog even een vraag; Wordt je uitgebeld, of zo iets, als je terugvalt in draf? want het is toch geen officiele wedstrijd? Het gaat me niet om de tijd, maar meer om het foutloos rijden en het rustig en beheerst rijden, en soms kan ik haar dan beter even terugnemen naar draf. Dus mag dat of niet?
MissToseland schreef:nou, macho had dus wel mooi 2 beginnende hoefzweren
Aranel schreef:MissToseland schreef:nou, macho had dus wel mooi 2 beginnende hoefzweren
Aah echt poedersuiker zeg! Hij is wel weer helemaal beter voor Ermelo?
Ik ga wel m'n titel verdedigen met vaardigheid, vorig jaar waren we eersteHeb echt het geluk dat Saar nergens van op of om kijkt