silfie35 schreef:@ peelie: mooi zo!
Ik zit met best wel een dilemma! Ik wist eigenlijk nooit zo goed, wat ik wilde worden, maar ik dacht dat ik iets op het kantoor wel leuk vond! nou niet dus! Een beroepentest gedaan, en daar kwam uit toerisme en sociaal... Ik wilde altijd al heel graag steward worden, op een vliegtuig! Als ik al naar die filmpjes kijk, lijkt het me echt zo'n fantastisch beroep, ik krijg er dan al helemaal zin in! Maar ja, dan komt de realiteit weer naar boven, want met een rolstoel word het toch wel heel erg lastig.... Nu zat ik te denken aan grondsteward, toch wat minder leuk als in de lucht, maar dat lijkt me ook echt geweldig! Maar of dat dan wel kan? wat me echt enorm trekt aan dat beroep, is de drukte. je probeert de klanten zo goed mogelijk te helpen, en ze het zo goed mogelijk naar hun zin te maken! dat vind ik echt een uitdaging, ook met wat ik nu als bijbaantje heb (cassier). Ik denk dat ik zo'n bedrijf gewoon ga bellen, en vragen wat er allemaal voor mogelijkheden zijn.....
Nou je plannen klinken inderdaad goed zeg.
En als je in een rolstoel zit krijgen bedrijven vaak een subsidie als ze je aannemen dus wie weet kun je dat gebruiken als kruiwagen.
Succes