Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Ooit iemand werkstuk gemaakt over binnenlandse scheepvaart van 1900 tot 1940???
dlientjuh schreef:iemand van jullie ooit boeken gelezen van ronald giphart?
ik kan niet kiezen tussen phileine zegt sorry en ik ook van jou
_karin_ schreef:Stipperdestipstip. Eerst andere topic nog bijlezen, dan deze ooit nog bijlezen. Nu weer aan school werken. Ik praat wel weer gezellig mee als ik al mijn werk achter de rug heb!![]()
Monica_86 schreef:Ooit iemand werkstuk gemaakt over binnenlandse scheepvaart van 1900 tot 1940???
Wentos schreef:Haha Rolf raakt nog msn verslaafd
Doei Babs!
Mrtien_Belle schreef:ik ben me gisteren trouwens helemaal rot geschrokken![]()
Belle was vrijdag met n andere haflinger voor het eerst de wei ingeweest, en dat ging helemaal goed.. dus zaterdag wilde we ze weer bij elkaar zetten.. en dat ging dus niet goedGypsy kwam keihard op belle afgerend en toen zat ze dus zegmaar '' opgesloten'' komt ze omhoog springt ze zo over het draad heen
gewoon vanuit stand zo'n 1.20 m.
en toen stond ze ineens voor me:|
Babsie_Flash schreef:Deze is ook leuk... kende ik nog niet. Kost 29,95 bij Pour cheval
HAFxGEK schreef:
zal ik deze dan maar nemen?
Jasia schreef:Sorry, ik kan niet blijven maar ik MOET het even kwijt.
Vandaag Anneloes voor het eerst gelongeerd na de behandelingen, en ook voor het eerst dat ze met touwtjes werd gelongeerd. En ze liep súper! Heerlijk los & ontspannen!!
Ook helemaal geen gekloot toen ze op rechts moest, super gewoon!
Ben trots
Ik plaats morgen wel wat foto's
Nu ga ik weerDoeii
Babsie_Flash schreef:Die schimel van Gandalf the White: Shadowfax is een mooi beest
Monica_86 schreef:Anne smste al of k nog leefde haha... 2 pm's van drientje en esmeetjedusss reageer maar ff
Nou ik ben dus echt dik ziek geweest, kon niet anders dan op de bank ligge!! heel fijn kreeg het eind dec dus... met oud&nieuw dik ziek op de bank en om 12uur moest en zou ik dus naar buiten (muts op/sjaal om) Maja is het niet beter van geworden dus kreeg dubbel en dwars terug... kotsen, hoesten, vreselijke koppijn, oren zaten dicht en daar bovenop werd ik ook nog ongesteld waar ik meestal ook wel "ziek" van ben. Maja doordat k al ziek was en ook nog ongesteld werd wask helemaal niks!
Sinds vrijdagavond gaat het stukken beter, maar nog wel ff binnen gebleven en zaterdagmiddag ofcourse amber ff gedaan (was ook beetje verwaarloosddus nie! Ma had em weer goed verwend haha). En gisteravond ff naar concours in veendam geweest wat overigens supergaaf was, maar eigenlijk nog beetje te vroeg want vandaag hadk weer (beetje) terugslag. Morgen blijfk nog thuis, maar dinsdag ga k weer naar school.
Dussss.... maar nu benk er weer
knabbelgirl schreef:ik msn boktaal en ik bok msntaal en dan bedoel ik de eco's! dat is zo hinderlijk
Monica_86 schreef:Die foto van Anne&Sammetje in het bos zijn ook gaaf
Anne & Jasia Super dat het zo leuk was!!
en anne is in love haha
super foto's van jullie meeting jas en anne
OMG Anne dat stijgerende paard
Als ie zou vallen, valt ie zo op dat hek met meisje erbij
Amandie schreef:Wedstrijdjasje, witte paardrijbroek, zweetdeken, 2 paar sokken, antiklit, zweepje, scheermesje (doet me moeder ieder jaar), en elastiekjes (voor me eigen haren) oohja en mascara
biancailona schreef:volgens mij komt het topic vandaag vol
heej vraagje
Wie wil er twee poezen adopteren, voordat ze naar het asiel gaan. Vraag namens mijn collega, de eigenaresse is onverwachts ziek geworden, dus ze zoeken een opvang.
Judibo schreef:
Breekt even snel in met wat stills van de film van Karin en Donja en van Barbara en Donja
Nou, zal ik dan maar wat foto's doen???
Zijn stills van de camera, dus niet erg duidelijk. Maar het geeft een beeld
Donja en Karin: B pony's
Zoals jullie zien veeeul spanning bij beiden![]()
En dan met Babsie_flash (die dus voor het eerst en nog maar een half uur op Donja zat): L1 paarden*duikt weer weg*
Babsie_Flash schreef:
Anseltje schreef:Zou iemand mij pleeeaasee kunnen helpen??![]()