mijn geschoren hafje, weer lekker licht geworden. Hij heeft nu een 300 grams op, heb de 400 grams al klaar liggen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzy schreef:Alleen doe ik het in twee keer (eerst de benen, dan de rest), gezien hij geen engelengeduld heeft
hansje schreef:veronoz schreef:Wie van jullie scheert ook zjin haf die dag en nacht buiten lopen?
Ik![]()
Staat jaar in jaar uit 24/7 buiten met schuilstal natuurlijk. Wordt volledig geschoren en de dekens liggen klaar.
Freggel schreef:Ik heb mijn 24/7 buitenpaard ook deels geschoren, dat wil zeggen hals en een streep over de flank. En hij staat gewoon zonder deken.
Zoiets, alleen minder haar van de hals en een smallere streep. Dit was namelijk nog in het voorjaar. En nu is het een beertje. Ik zal eens kijken of ik van de week foto's kan maken van hoe hij nu geschoren is.
Vorig jaar had hij wel een lichte deken op (bucas power turnout light) en toen heb ik hem helemaal geschoren behalve hoofd, buik en benen. Hier heeft hij de hele winter mee gelopen en bij hem ging dat prima. De reden dat ik nooit buik en benen scheer is ivm optrekkende kou vanaf de grond.
RoxyVip schreef:Toch echt familie he? Want bij Rox dus hetzelfde verhaal als bij jou Viva!!!