Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wouke schreef:Fijn dat het zo goed gaat.
Volgens mij moet het ook niet uitmaken wat je bij je hebt al is het een ezel als jij je hobby daar leuk mee kunt beleven is het toch goed. Wie is een ander om ervan wat van te vinden.
wouke schreef:Fijn dat het zo goed gaat.
Volgens mij moet het ook niet uitmaken wat je bij je hebt al is het een ezel als jij je hobby daar leuk mee kunt beleven is het toch goed. Wie is een ander om ervan wat van te vinden.
Naapienaap schreef:wouke schreef:Fijn dat het zo goed gaat.
Amen...
Toen ik Nico zijn komst aankondigde... waren er ook reacties... " een haflinger???" ja een pony ja.. haha
en een lol dat ik er mee heb...
en overtuigd dat het echt zo gek nog niet is...
Anouk1969 schreef:Hallo 35+ ers met een haf!
Vorige week een berichtje hier geplaatst over mijn twijfels wat betreft mijn lengte en het rijden op een hafje. Jullie berichtjes hebben mij zeker geholpenen overtuigd dat het echt zo gek nog niet is...
Dit weekend heb ik een prachtige plek gevonden (24/7 weidegang, paddock met 2 grote schuilstallen, nog 3 andere paardjes en direct aan heide en bos) en ga nu gericht op zoek. Ik heb ook een adv op bokt gezet, wel de opties ruim gehouden, maar mijn voorkeur is wel een (grote) Haflinger. Ik wil echt puur recreatief rijden en zoek een verkeersmak, 'bomproof' beestje waar ook een onzekere ruiter op zou kunnen rijden (er zal soms iemand van 12-13 jaar op rijden). Mochten jullie wat weten, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Het is de bedoeling dat hij/zij lang bij mij blijft en een fijn leven tegemoet gaat met lekkere buitenritten en veel liefde!
Verder blijf ik natuurlijk gezellig dit topic volgen en wie weet kan ik er binnenkort een mooie foto op plaatsen!
Anouk1969 schreef:@Nens77, dank voor de tips! Duidelijk
Ik ben nu benaderd voor een super leuke haf van bijna 14 en eentje van 9. Die van 14 is zeker een beauty en van een particulier en die van 9 staat volgens mij bij een handelaar (zag m ook op marktplaats staan). Beiden groot 1.50 en voor recreatief, super dus, ga waarschijnlijk dit weekend kijken. Spannend!

Naapienaap schreef:@ Anouk1969 Mensen hebben heel snel hun mening klaar... Gelukkig mag je dat lekker zelf allemaal bepalen...
... spannend zeg leuk!!!! Krijgen we Foto;s te zien??
En idd... @Nens77... ze maken het meer dan goed met hun karakter... !!!!
Anouk1969 schreef:@Nens77, dank voor de tips! Duidelijk
Ik ben nu benaderd voor een super leuke haf van bijna 14 en eentje van 9. Die van 14 is zeker een beauty en van een particulier en die van 9 staat volgens mij bij een handelaar (zag m ook op marktplaats staan). Beiden groot 1.50 en voor recreatief, super dus, ga waarschijnlijk dit weekend kijken. Spannend!

Anouk1969 schreef:Hallo allemaal,
Aankomende vrijdag wordt ik de trotse eigenaar van Andreas. Een 13 jarige Haflinger ruin. 1.50 groot, superlief en met rijden lekker voorwaarts. Ben zo blij!Foto's volgen nog, maar jullie allemaal bedankt voor de tips en 't steuntje in m'n rug mbt mijn twijfels over mijn lengte
... Hoe heet hij? En we wachten met smart op de foto's