Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Faringo schreef:Haha er zijn toch echt nog veel 21+ers met een haffie hier te vinden.
Wie weet ga ik ook nog wel eens officieel starten, maar dat zal dan pas eind volgend jaar worden als ik op mijn eigen stalling officieel kan starten. Onderling heb ik nu 1 wedstrijdje gereden. Was Storm zijn allereerste wedstrijdje ooit maar hadden gelijk 2x winst in 1 proef. Buitenrijden vindt hij nog wel het leukste wat er is.
Hey Mies!! jij ook hier

maresie schreef:njiloj schreef:*zwaait*
Ik ben 38 en mijn Haf is 20. Gemiddeld denk ik de hoogste leeftijd hier
Ikzelf ben van het buiten rijden, heb 2 geweldige verzorgsters die hem dressuurmatig rijden. Springen vind 'ie ook heel tof. Al met al, een heerlijk paard
Hihi! Samen zijn jullie 58... Ik win!![]()
Wij zijn samen 63. Het is een wonder dat we nog vooruit komen!

Sandrina schreef:Wat een vlug topic!
Maresie; Jij wint. Ik ben dan wel 54, maar Fralla is nog 9 = samen 63
Ik rijd recreatief zonder winstoogmerkmet een hoog "lol-met-je-knol-gehalte"
_sab_ schreef:Belangrijkste eis voor mij was een sociaal paardje en een paardje dat het gewend was om 24/7 naar buiten te gaan.
Marije_jiplover schreef:_sab_ schreef:Belangrijkste eis voor mij was een sociaal paardje en een paardje dat het gewend was om 24/7 naar buiten te gaan.
Hier wil ik toch even op reageren.
Mijn haflinger heeft 18 jaar alleen maar binnen gestaan, nooit op de wei (op de manege waar hij stond was daar geen ruimte voor en hij heeft dus al die jaren niet).
Echt midden in de winter, terwijl er een plaat ijs op de weide lag, is hij van die manege in het westen naar mij in het oosten verhuisd en wat had ik als stalling voor hem geregeld? Jawel, een weide met schuilstal...
Heb er slapeloze nachten van gehad, op voorhand, maar een goede deken voor hem gekocht, hem van de ijzers af laten halen en ik dacht, ik ga wel zien waar het schip strand.
Nou, dat schip is helemaal niet gestrand, hij is in blakende gezondheid en weet niet meer wat het is om op stal te staan.
Dus het hoeft echt geen issue te zijn om een paard anders te gaan huisvesten als hij gewend is, als je er maar voor zorgt dat aan basisbehoeften zoals voldoende (ruw)voer, voldoende water, een droge ligplaats, wordt voldaan.
ELpatcho schreef:Ben wel benieuwd of er hier iemand is die tussen de paarden in het springen gestart is. Mijne springt zonder problemen 1 meter en stiekem kriebelt het wel om een keer met hem B springen tussen de paarden te gaan starten. Haha maar durf niet zo goed, kom ik aan met een 'haflinger'