Inschrijving is vandaag op de post gegaan
zijn er nog meer bokkers die op de slaapzaal blijven slapen? Helemaal lonely straks whaha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zijn er nog meer bokkers die op de slaapzaal blijven slapen? Helemaal lonely straks whaha 
_clau_1991 schreef:Haha, oke! Nou, dan doe ik gewoon ook mee met bestgaand. Het zal wel niet zoveel worden maar voor de ervaring is het wel heel leuk denk ik
Voor de mensen die vorig jaar ook een box gehuurd hebben: Ik neem aan dat je zelf moet mesten en voeren?

kan vast wel 
Heb Lita al een half jaar niet meer in training staan, dus die is er wel wat op achteruit gegaan denk ik zo. Maar nu de training weer lekker opbouwen. Wie weet!
Mensen zonder officiële startkaart(pas) kunnen ook 1 proef rijden. Zelfde geld voor niet-leden, die mogen ook 1 proef rijden. Alleen is het voor de ruiters zonder starterspas niet voor officiële punten en voor de pashouders wel.
Springen is ook anders dus hier en daar wel wat aanpassingen. Ik hoop ook in de prijsuitreikingen

Nog steeds geen beker nee, vrij enstig.