Opgeven Ermelo 2012???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carliijn

Re: Opgeven Ermelo 2012???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:53

Ik ben geen lid maar heb me wel opgegeven voor een stal. Ik blijf namelijk pitten voor de crossless dus ik hoop wel dat ze die mensen die willen blijven voor laten gaan op mensen die alleen zaterdag aanwezig zijn. Ik kan immers niet heen en weer rijden.

Inschrijving is vandaag op de post gegaan :D zijn er nog meer bokkers die op de slaapzaal blijven slapen? Helemaal lonely straks whaha

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:36

Haha, oke! Nou, dan doe ik gewoon ook mee met bestgaand. Het zal wel niet zoveel worden maar voor de ervaring is het wel heel leuk denk ik :)

Mijn inschrijving gaat vanmiddag op de post. Hij ligt nu helemaal ingevuld naast me. Ik heb me ingeschreven voor een box voor vrijdagnacht en zaterdag overdag. Dan kunnen we tenminste lekker rustig aan doen. Anders zal je weer net zien dat er zaterdag file staat ofzo waardoor ik weer ga stressen enzo :o
Voor de mensen die vorig jaar ook een box gehuurd hebben: Ik neem aan dat je zelf moet mesten en voeren?

Mn ouders gaan speciaal een weekje op de camping staan in Ermelo zodat ik daar kan overnachten van vrijdag op zaterdag dus dat is wel heel fijn :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:01

Goedzo Clau!!

Weet iemand of het mogelijk is om je nog in te schrijvenvoor een extra onderdeel? Ik heb al betaald :+

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:08

Ga je ook bestgaand doen? *D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:16

Haha nee.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:27

_clau_1991 schreef:
Haha, oke! Nou, dan doe ik gewoon ook mee met bestgaand. Het zal wel niet zoveel worden maar voor de ervaring is het wel heel leuk denk ik :)

Voor de mensen die vorig jaar ook een box gehuurd hebben: Ik neem aan dat je zelf moet mesten en voeren?

Ik deed vorig jaar ook alleen mee voor de ervaring en omdat ik niet alleen 2 dressuurproeven wilde rijden, dus hup, bestgaand en we werden reserve kampioen :D

Je moet idd zelf mesten en voeren. Je krijgt geen nieuw zaagsel/stro trouwens voor zo ver ik weet en voer moet je ook zelf meenemen.

Paulusjuh: Gewoon even mailen :) kan vast wel

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 15:04

Dankjewel voor de info :)

Zat ff te kijken in je profiel en Lita en Arlie hebben dezelfde vader! Misschien dat Arlie dan ook wel zo gaat knallen bij bestgaand haha!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 15:43

Zeg nooit nooit he :)

Ik verwacht er niet al te veel van dit jaar _O- Heb Lita al een half jaar niet meer in training staan, dus die is er wel wat op achteruit gegaan denk ik zo. Maar nu de training weer lekker opbouwen. Wie weet!

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 10:58

Ik moet het dit jaar missen.. ;(

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:13

Ik wil wel, Hééél graag zelfs, maar ik heb geen vervoer en me moeder durft niet met de trailer de snelweg of...
Heel jammer want dat zou ik best eens willen meemaken en meedoen

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:00

Ik zit nog eens op de site te kijken en kom daar het volgende tegen, volgens mij klopt dat niet, toch??

Dan kan er dressuur gereden worden door jeugd en volwassenen, met of zonder startpas. Er kan gestart worden in de klassen B t/m Z2. De startpashouders rijden voor officiële punten en mogen twee proeven rijden. Maar als niet-pashouder kun je ook meedoen. Je kunt dan maar één proef rijden. We streven ernaar om de Z-rubriek weer op het hoofdterrein te laten verrijden. Dit is voor het publiek mooi om naar te kijken en voor de mederuiters een stimulans om goed door te oefenen.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:10

Wat klopt daar niet aan? :) Mensen zonder officiële startkaart(pas) kunnen ook 1 proef rijden. Zelfde geld voor niet-leden, die mogen ook 1 proef rijden. Alleen is het voor de ruiters zonder starterspas niet voor officiële punten en voor de pashouders wel.

Staat volgens mij gewoon goed beschreven. Of bedoel je wat anders?

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:11

Ik heb geen startpas, maar vorig jaar ook gewoon 2 proeven gereden... Is dat veranderd dan? Ik heb me op het inschrijfformulier ook gewoon voor 2 proeven ingeschreven dacht ik?

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:13

Dat was vorig jaar niet zo.. toen heb ik ook 2 proeven gereden en had ik nog geen startpas..
Laatst bijgewerkt door Klijn op 17-06-12 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:13

Misschien wel, dat weet ik niet. Kan me eerlijk gezegd ook herinneren dat het 1-proef beleid alleen voor niet-leden was. En dat het verder niet uitmaakte of je wel of geen starterspas had.

Staat het niet boven aan het inschrijfformulier?

Edit: Ja veranderd dus :) Springen is ook anders dus hier en daar wel wat aanpassingen. Ik hoop ook in de prijsuitreikingen :')

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:18

Ik heb volgens mij wel gewoon voor 2 ingeschreven namelijk... ik snap het niet meer :P
Prijsuitreiking mag inderdaad ook wel wat aan veranderen, ik wacht nog steeds op mijn beker :+

Maareh.. ik mail wel even hoe het precies zit.

Want om nou 1,5 uur te gaan rijden om 1 proefje te rijden...

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:35

Oeii ja de prijsuitreiking.. wan drama.

Idd zou ook gewoon even mailen, want om nou voor 1 proefje zo ver rijden is ook zonde!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:38

Ja inderdaad. Ik kom uit omgeving Rotterdam en dan 'eventjes' richting Ermelo om vervolgens maar 6 minuten te paard te zitten... En ik heb ook gewoon voor 2 proeven betaald.

Edit: Op het inschrijfformulier staat ook. Leden van DAH mogen twee proeven rijden. Vul de vakjes onder 'JA' in. Dus ergens klopt er iets niet (meer) ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:48

Oewhh wat leuk ook ik wil dit jaar met me hafje gaan =)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:57

haha paulusje _O- Nog steeds geen beker nee, vrij enstig.

Wat gek dan klopt er indd niks meer van.. En om nou zo lang in de auto te zitten voor 6 minuten glorie is ook weer zo wat :=

Dat had ik eerst ook een beetje dus ik doe nu de vaardigheid, springen, vlaggendrager en crosstraining op zondag. Gewoon een leuke weekend combi van gemaakt. Om alleen voor het springen te gaan vond ik niet nodig, helemaal nu het maar 70 cm is :+

yhultink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 18:42

Ik hoop dat ik tegen die tijd weer kan rijden.....Heb namelijk gekneusde ribben. Ben er 2 weken geleden afgevallen. Huisarts zegt 6 tot 8 weken rust.....
Ik heb mij opgegeven voor 1 b dressuurproef, springen en vaardigheid. Vorig jaar mee gedaan met bestgaand, maar vond ik niet zo leuk. Iemand ervaring met vaardigheid?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:53

Wel met vaardigheid maar niet op ermelo. Op gewone wedstrijden van de regio oost hebben we ook al eens vaardigheid gehad en dat is gewoon hilarisch voor zowel toeschouwers als deelnemers :D

Vaak zit achterwaarts gaan en het zeiltje lopen er wel in. De rest wordt volgens mij van te voren bekend gemaakt, zodat je wat kan oefenen als je dat wil. Maar dat weet ik niet zeker.

Sommigen doen mee voor de lol en anderen zijn weer bloedfanatiek, erg leuk :):)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:59

Misschien plak ik er dan ook wel een vaardigheid aan. Puur voor de humor van de kijkers hahaha. Ik wacht nog even het mailtje af!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:05

Ik heb het inschrijfformulier nog eens goed bekeken, en er wordt alleen onderscheid gemaakt tussen startkaarthouders en geen startkaarthouders. Daarnaast moet je aangeven of je lid bent van DAH.
Leden van DAH mogen in de kolom daaronder (groen) 2 proeven opgeven en leden van alleen de KNHS (geel) maar 1 proef. In de toelichting bovenaan staat dat leden van DAH 2 proeven mogen rijden en leden die alleen lid zijn van de KVTH/KNHS maar 1 proef.
Dus volgens mij mag je gewoon 2 proeven als lid starten zonder startkaart, anders had ik het ook wel gehoord neem ik aan.

yhultink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 20:17

Ik heb via you tube even een filmpje gekeken van de vaardigheid, lijkt inderdaad wel erg leuk. Op het achterwaards moet ik even oefenen, zodra ik weer kan rijden.