Op dit moment alleen pas de deux. Maar als we tijd over hebben en er is genoeg belangstelling wil ik ook wel kijken of we kur op muziek erbij kunnen doen.
Ik meld me ook even ! Ik ben er dit jaar ook bij met mijn verzorghaf, de eigenaar en onze instructrice. Ik ga mee doen aan de bosrit en we blijven ook logeren met de camper.
Succubi
Geplaatst: 05-01-12 23:26
Leuk, leuk, leuk!!
@Mloulou: Heb je wel spring ervaring? De cross is voor beginners wel pittig. Er was een meisje met veel spring ervaring maar die durfde geen enkele hindernis aan en er was een meisje die nooit sprong en overal netjes overheen ging . 2 jaar geleden was mijn eerste keer... Daar had ik mij wel op verkeken . Bij de 3e les ging het al een stuk beter . Jaar daarna na wat lessen in Ermelo ging het ook een stuk beter. Wat wel erg leuk is is dat je met allemaal haflingers bent! Je word dus niet raar aangekeken en iedereen moedigt elkaar altijd heel leuk aan (en als je echt niet durft word dat ook gerespecteerd )
Leuk da je erbij bent Eva!
Ik twijfel nog of ik blijf slapen... Ik woon echt om de hoek maar het is altijd wel weer gezellig
Ja, de sfeer is erg leuk! Vooral als je normaal met je haflinger tussen de paarden start is een haflingerdag een verademing! Plus allemaal leuke "lol met je knol" dingen, super leuk om zo een weekend met je pony op stap te zijn! Vorig jaar waren er weinig aanmeldingen voor de bbq maar als ze het organiseren is het zéker een aanrader!! (anders met zijn allen pizza bestellen )
Ow ik heb nog een vraagje, ik zag dat er op zondag ook een hindernisparcours is, er stonden fotos van spring hindernissen bij. Maar op de fotos van vorig jaar zag het er meer uit als obstakels en schrikdingen. Welke van de 2 zal het zijn?
Succubi
Geplaatst: 06-01-12 21:04
@Eva: De hindernisbaan is met obstakels. Beetje een "schrik/obstakel training". Elk jaar is het een verrassing wat ertussen zit . Er zit vaak wel een "sprongetje" in. meestal niet hoger dan 20/30cm
@gina: Dat vermoeden had ik al . Er zijn in de hindernis baan geen échte hindernissen. En als je het niet vertrouwd of niet ziet zitten mag je ook gewoon langs de "hindernis" gaan. Het is tenslotte voor het plezier en veiligheid gaat voorop . Je kan thuis al wel oefenen met door een gordijn lopen, 2 hindernissen smal toe laten lopen en erdoorheen lopen (is moeilijker dan het klinkt ), over zeiltjes en andere rare dingen lopen. Gewone schriktraining dingetjes dus .
we hebben inderdaad bij ons op stal een paar keer een 'pennyavond' gehouden met obstakels, heel leuk en madam vind nooit iets eng, dus erg leuk om te doen. Het is heel jammer van haar pees, want ze vind springen echt geweldig. Heel af en toe mag ze daarom wel eens ee laag sprongetje maken, maar heel weinig.
De bijrijder van Annebel wil ook mee doen. Zal haar eerste wedstrijd ooit worden. Dressuur (is die er ook zonder galop en in een afgesloten bak?) en 40 cm springen misschien.
Mandarijn
Geplaatst: 08-01-12 20:06
Cynn_x schreef:
Misschien een stomme vraag hoor, maar van mijn haf zijn de ouders etc onbekend.. Dan kan je niet meedoen zeker ?