geweldige foto chasey! knappe shilas aan het springen knappe haf bluem! knappie ief! die 2e foto vliegend is vet haha. nog een hafje aan het springen zonder iets, knappe james wauw die dubbele hengsten vlecht is gaaf, kadans is een leukerd! siska weer in haar stoere setje! leuke haf lisaahtjuh! famke is leuk en die heeft ook een behoorlijke bos manen he? mooie fotos _denisee gave foto van arix, leuk een hafje in het topic voor de kar. zonde van de manen zeg ess_ramona, wel een leukerd! stoere vlechten van goldy & wolder! indy is mooi zeg! aparte bles ook, vind het mooi staan! mooie foto zazalover haha, leuke foto zeg nathalie83! wauw shilas is echt geweldig wat ie allemaal kan.. gaaf filmpje leuke actie foto love_urla mooie bos foto in de sonse bossen . hele gave zwemfoto.. dat wil ik ook doen met winnie! DDW1990; ookal een mooie hengstenvlecht. gave vliegende & wandel foto van mara nog meer mooie fotos van siska, vind de springfoto erg gaaf! wauw mooie haf stan_ leuk hartje op zn bil! en een stoere kruising haf, appart! wauw, bob is ook een knapperd zeg. nog meer mooie hengstenvlechten van wolder.. en nobbi weer, nobbi blijft een stoere haf! prachtige foto van dream! annemaarel; zo die was flink aan het race, leuke actie fotos! nog een racende hafje, lovehaffie. wauw wat een mooie manen heeft jou haf lucky16! mooie foto van amos. stoere mercury, en een mooie buiging! gave detail foto van tristan. atlas is knap, gave fotos! gave strand foto bailey12. eerste foto is echt prachtig stan_
Shirly_Bob
Geplaatst: 18-11-11 17:19
lovehaffie: Daar hebben we nog een speedy haflinger lucky16: Mooie dikke manen zeg! kimlovepaard: Amos is knap, donkere kleur ook xMercury: Leuk zeg dat tie het zo oppakt! _Tristan: Mooie foto van het oog, ik hou der wel van. RM_: Wat een schatje zeg! Baily12: Strandfoto is leuk, alleen jammer dat je net je bodywarmer aan het goed doen was ofzo. stan_ : Knapperd, ik ben echt verliefd
zo probeer elke dag te reageren zodat het niet zo'n lange lijst word