@ heidi: idd geeft me ook rust hoor te lezen dat bijna alle haffies hier het galop probleem hebben.
@ jameyskatje leuke haf! lekker luxe nog jonger ook zeker?
vanmiddag mijn haffie eens wassen
mag er tot zaterdag niets mee doen helaas! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mag er tot zaterdag niets mee doen helaas!
"Donna"
luistert , ze is een klein propje en meet ongeveer 1,34 ( volgens papieren 1,38 )
droomveulen
, de dochter van Donna, haar dochter luistert naar de naam
"Wahida Bella F"
. (Wahida betekend in het Arabisch "Enig in haar soort; Uniek; Exclusief" en Bella in het Iitlaans " Mooi")
ze houdt enorm van kroelenSjemira schreef:Marga:
hahahaha ja liever wel, weet je waarom?? Ik ben je jongste (43) niet meer en haal anders iedereen door elkaar whahahahaha
nee maar is makkelijker ook voor iedereen en blijft het lekker persoonlijk, je leert iedereen lekker bij naam kennen, mensen die ergens tussen in komen om te lezen gaan niet iedere x alles weer teruglezen en beginnen dan toch weer met je gebruikersnaam te noemen.
Pfff ik kan dus niet slapen vandaar dat ik hier weer op bokt zit te lezen.
!
.
. 

.
Wat gaan jullie hard!
Getsie, wat vervelend dat hij onregelmatig liep! Hopelijk komt het inderdaad van het bekappen.. Wat is het een mooierd zeg!
Had hem ook al voorbij zien komen in het verzameltopic.
Alvast succes met je 1e springwedstrijd!
Haha lekker is dat, als je net zo nat wordt als het paard zelf. Trutje! Mooi dat je toch nog even hebt kunnen oefenen voor Ermelo! Daar ga je met Angelina rijden?

zou me niet tegen laten houden door een natte bak.. als hij echt niet meer te rijden zou zijn is het een ander verhaal, maar zolang het te doen is, gewoon gaan!
Ze is absoluut niet kijkerig of schrikkerig, af en toe heeft ze wel d'r streken natuurlijk maar that's it. Heb afgelopen dagen ook in de binnenbak gereden met die wind, wat af en toe voor behoorlijk wat lawaai en geklapper zorgde maar ze keek niet op of om.. wat mij zeer verbaaste. En gister was er een trekker aan het werk op het erf, kon daar gewoon langslopen met d'r en ze keek er niet eens naar terwijl andere paarden achter me stonden te stuiteren
En wat ze gisteren probeerde.. op het moment dat ik een volte opreed (in draf) voelde ik dat ze wilde gaan klieren, stilstaan en draaien etc maar dat feest is uiteindelijk niet doorgegaan 
Nu heb ik weer last dat hij sterk wordt en dat ik hem dan gewoon niet meer kan houden. En dan dat weer dat is gewoon niet meer leuk zo
We gaan met z'n alle duimen en een zonnedansje doen. Ik ga zo naar
toe en dan komt vanmiddag of vanavond na het werk wel weer een verslagje
Gister ook gewoon in de regen gereden en dat boeide paard en mij ook niet. Als je eenmaal aan het rijden bent merk je het ook bijna niet meer.
Balen dat ie zo sterk is zeg! Hopelijk kun je het oplossen.. Succes vandaag!

we starten in de B hebben 14 winstpunten dus we mogen over maar doen we nog even niet .

Balou_k schreef:Ik heb niet bijgelezen sorry, ben druk in de weer geweest vandaag, opassen op broertje en zusje een beetje opruimen etc. Zo naar de paardjes, daarna komt er wel weer een verslagje
We gaan lekker zo een hoop nieuwe weer, ik kijk vanavond ff goed want ben nu aan t werk.