Ja, allemaal zonder startkaart.. Dus de 4 wedstrijden + Tolbert. Ik zou het andere paard met startkaart starten, maar die rijd ik alleen nog in Gersloot mee als alles goed gaat..
Leuk Gezellig! Ja winterwedstrijd dag sluit idd ook mooi aan Dan is Luna inmiddels ook doorgewinterde wedstrijd poon Ik rijd ze idd ook allemaal zonder startkaart.. Misschien dat ik in de toekomst nog eens officieel ga starten met d'r.. Maar denk dat ik dan eerst een E rijbewijs moet gaan halen
Deze wedstrijden zijn voor mij en Wilco een beetje een proef hoe het zou gaan tussen ons. Ik rijd hem nu een maand of 2/3. Maar om mee te dingen voor een eventueel kampioenschap moet je ze allemaal in dezelfde klasse rijden. Dus dan vraag ik na de wintercompetitie mijn startkaart aan.
Klopt idd, zelfde klasse en zelfde paard. Maar Tolbert (winterwedstrijddag) is niet onderdeel van de wintercomtetitie.. Er komt in januari nog een 4e wedstrijd in groningen wat ik heb gehoord. Tolbert is los staande dag. Hopelijk dat het goed gaat met Wilco
ik heb er ook zin in en mag als afsluiter van de ochtend na nathalie... doe lekker voor de fun mee en zien hoe arix het doet. gedraagt hij zich dan vragen we een startkaart aan
beetje jammer dat ik niemand ken waarmee ik moet inrijden
Zijn er meer hier op bokt die rond dezelfde tijd als ik moet? rond 2 uur/half 3?
Rianne_
Geplaatst: 25-10-11 08:22
Ja de B groep zonder startkaart wordt wel gezellig met inrijden dacht ik zo!
Nou ik ben ook echt iemand die meedoet voor de ervaring/plezier. Ben al blij als ik een beetje normaal de bak rond kom. En dan niet omdat ik bang ben dat Marena gek doet (hé Nathalie? Dat kennen we niet..) maar echt door m'n eigen spanning..
Gister ff de proef geoefend en dat ging waardeloos. Jullie hebben aan mij iig geen concurrentie
Ik oefen de proeven niet denk ik.. Ik lees ze wel ff door, anders weet Willy ze al.. Hij kan ze onderhand al dromen ben ik bang..
Rianne_
Geplaatst: 25-10-11 09:01
Haha. Nou wij hebben 'm even 1x gedaan tijdens les. Dan weet ik even wat er in zit en kan ik dat de komende dagen nog even meenemen in de training. En zo kon Iris nog even tips geven.
@ Lotte, Stalgenootje rijd in de M1 paarden met kaart groep.. Als wij er dan nog zijn kom k jou ook wel ff aanmoedigen Trouwens.. op de startlijst staat Beau met een O
@ Rianne, als Marena gek doet, eet ik mijn plastron op hahaha. Komt echt wel goed meis!! Ze gaat hooguit lopen blèren naar Luna en Wonder omdat ze die nog kent
Haha allemaal meetingen zo te horen, ik hoef gelukkig ook middags pas rond 3en. Avonds vantevoren nog een feestje, dus kneep hem al dat ik ochtends vroeg zou moeten.. Maar valt mee dus.
Ik start L1 met startkaart. 1e x L1, dus proefjes doorgelezen en met losstappen stap ik de lijnen tegenwoordig en denk ik de overgangen erbij Heb ze ook al even bekeken op de knhs dvd