@ Maaike_Melis: Leuk beestje hoor. @ Ilsje87: leuk beestje en heeft idd mooie bewegingen.
Alina1989
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 16:43
Dan ook maar weer een paar foto's van Mauritz. Het rijden gaat nog steeds goed. Alleen heeft hij momenteel zo'n last van pollen allergie. Nog meer die hier last van hebben?
Leuke foto's van Mauritz weer! Nee, pollenallergie bij paarden is bij mij (gelukkig) niet bekend, maar lijkt me behoorlijk lastig zeg.
Birmaantje
Geplaatst: 28-04-12 16:27
@Alina1989: Mauritz is stoer! pollenallergie is bij mij ook wel bekend! Hier op stal heeft ook een paardje dat. Schut jouw paardje dan ook zo met zijn hoofd? heb je er medicijnen voor? Weet dat het erg vervelend kan zijn
Alina1989
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-12 21:33
@ Birmaantje: Ja het is erg lastig idd. Vorig jaar had hij er maar een maandje last van, hoop dat het dit jaar ook het geval is. Ja klopt hij schut dan steeds met z'n hoofd. Ik heb gister spul bij De paardendrogist besteld. Ik hoop dat dat hem helpt. Verder heb ik nog een pollen allergie netje gekocht. Dat lijkt zo dom en het helpt ook weinig volgens mij.
Weet er trouwens iemand of er dit jaar nog veulens van Midas-Hanja verwacht worden? Ben in het kraamstaltopic nog niks tegengekomen. Ik weet ook niet of hij vorige jaar nog veel merries heeft gehad.
Ilsje87
Geplaatst: 29-04-12 09:36
@birmaantje: Ik ga zelf een poging doen! Heb haar moeder ook zelf gedaan en eigenlijk geen problemen gehad! @Stoer_san: Ja als ze 1 zijn, zijn ze niet op hun mooist he @Alina1989: Jouwes is ook erg mooi! Pollenallergie? Nee nog nooit gehoord! @jackyline: Wat leuk nog eentje! En wat een mooie merrie! Doe je recreatief rijden, of doe je wedstrijden?
Ik heb gistere me menkar en tuig binnen gekregen. Gelijk senna even opgetuigd, braaf paard ook! Alles lekker rustig gedaan en ze vond het helemaal goed. Even een rondje gelopen met tuig op, ook dat vond ze niet raar. Ben nog steeds zo blij met dr!
jackyline
Geplaatst: 29-04-12 09:47
wij rijden recreatief. Het is een fijn beest erg lief en cool
@jackyline: leuk nog een Midas-Hanja. Zie dat je vlakbij mijn topper staat. @Alina1989; het meisje bij ons op staat rijdt ook met zo'n netje op haar paard. Verder heeft ze een kuur die ze moet volgen met druppeltjes.
En wat heeft mauritsz een leuke deken zeg! Brecht is ook onwijs leuk. Maar 1.38 das niet zo heel groot of wel? Ik kan me herineren dat senna 1.35 was met nog geen 1 jaar oud.
Ilsje87
Geplaatst: 06-05-12 15:42
Ook nog een foto van senna dan
Als alle paarden oud genoeg zijn zou het leuk zijn om een keer met zn alle op de foto te gaan!