Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lightielight schreef:Helaas hebben we hem verkocht...dochter naar het buitenland, zou bij terugkomst 18 worden dus kan dan niet meer bij de pony's rijden en Shiva is een echt springmonster en is pas in zijn element als hij wedstrijden rijdt...verkocht aan supermensen gelukkig en we worden regelmatig op de hoogte gehouden..maar ik mis hem wel....
Gelukkig hebben we nog twee tinkers en twee Camarguepaardjes....
_MBK schreef:Lightielight schreef:Helaas hebben we hem verkocht...dochter naar het buitenland, zou bij terugkomst 18 worden dus kan dan niet meer bij de pony's rijden en Shiva is een echt springmonster en is pas in zijn element als hij wedstrijden rijdt...verkocht aan supermensen gelukkig en we worden regelmatig op de hoogte gehouden..maar ik mis hem wel....
Gelukkig hebben we nog twee tinkers en twee Camarguepaardjes....
Wat jammer!!
gelukkig worden jullie wel op de hoogte gehouden
Lightielight schreef:Ja, gek eigenlijk.. toen we hem kregen vond ik hem maar niks,,, stond altijd te steigeren en te hippen en in een parcours scheurde hij als een gek.... had me ook voorgenomen om me so wie so niet te veel aan hem te hechten )anders kan ik ze niet meer missen, maar naar mate de tijd verstreek kregen mijn dochter en hij een echte klik en hij was zo super op de wedstrijd... wilde alles springen, wilde altijd voor je werken...zoals een jurylid eens tegen mij zei..als je dochter en Shiva binnen komen rijden ga ik altijd rechtopzitten.. er komt echt wat binnenrijden.....op de een of ander manier maakten ze indruk....
Maar dit is echt het beste. Shiva was in de wei niet echt op zijn gemak... geen pony om dus in de wei te laten staan....
Het grappige is dat hij bij zijn nieuwe berijdster weer aan het scheuren is geslagen bij het springen, wij dachten dat ie dat wel had afgeleerd... niet dus....... leuk om te zien dat mijn dochter en hij een echte eenheid waren.... hoop dat zijn berijdster dat ook met hem krijgt , ze is ook nog erg jong dus dat komt wel goed!
_Bitje_ schreef:Het is nog niet officieel vast gesteld of bewezen, maar we denken dat onze beau 12,5 % welsh beschikt
We gaan dit misschien nog verder uitzoeken , maar ga er nu gewoon vanuit dat het een gewone haflinger
is met misschien wat welsh bloed.
En zijn verborgen talent onder zijn haflinger uiterlijk
http://img830.imageshack.us/img830/6053/img1565l.jpg
stef schreef:Hoezo denk je welsh Bitje?
juanitaaa schreef:jaa dat is waar
okaal is die van mij niet zo knuffelig
maar als het er op aan komt wil ze nietsss wil ze niet gepoets woorden maar allen maar knuffelen zo grappig
juanitaaa schreef:stef schreef:Hoezo denk je welsh Bitje?
Noushka vind ik gaafenig idee van de afstamming?
de afstaming van nouska?
uhmm
moeder Anouska
Vader Saporos ox
moedersVader Ad van't vlier
VadersVader Saud van jonker OX
MoedersMoeder Meruska
VadersMoeder Potasja OX