Oh, mijn pony kan dat makkelijk aan! Alleen wil ik weten of het ook mág . Bij officiële wedstrijden mag een paard ook maar een bepaald aantal proeven per dag rijden met meerdere ruiters, vandaar mijn vraag. Niet dat ik het haar beloof en het vervolgens niet mag
Super! Dank je wel voor de bevestiging Michel! Ik ga het meteen doorgeven en opgeven! (het was geen probleem als je nog geen startkaart had toch? Ik hoop dat ik die in februari/maart zou hebben )
Zeker weten!!! Ik ben echt helemaal enthousiast! Ik heb nét de aanmelding verstuurd. Mijn verzorgster zal zich apart aanmelden (heb ik bij de opmerkingen erbij gezet) Maar als je een ouder meisje met dreads en een jong blond meisje die dag dol enthousiast vreugde dansjes ziet doen, dan zijn wij dat!
Oh, misschien even erbij vermelden dat toen ik mijn verzorpaard overkocht ik allemaal wilde plannen met haar had maar ik kreeg te horen dat ik haar nooit meer mocht berijden. Nu, 2 jaar, 1 foute diagnose en 1 veulen verder blijk ik wél te mogen rijden en zonder veulen ook de ruimte heb om te kúnnen rijden. En zijn wij 3x zo blij mee te kunnen doen!
Leuk hoe die kleintjes nog zo onbevangen zijn qua trailers . Ik heb echt heel gedaan met Gráni. Onder andere elke trailer in en uit gelopen , zelfs een testritje gedaan. Zo had hij veel goede ervaringen met trailers. Vaak is de eerste ervaring met een trailer de dag dat zij gescheiden worden van hun moeder .
Maar goed . Ik heb de 3 cross dagen in mijn agenda staan, en de hafdagen en alles moet daar maar omheen geplant worden!
Ik heb vorige week of de week daarvoor wel een bevestiging van de inschrijving ontgvangen, maar niets iets speciaals van de cross, jij wel dan Succubi?