Moet ik wel eerst vriendlief de deur uit ttrappen xD
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gothic_TeZZy schreef:Succes Gail!
Ik hoop dat alles zal lukken, vast wel![]()
Goedemorgen iedereen!
Ik moet zo naar de opticien, en daarna... Shoppen! Komt me ma ineens met het idee om naar m'n oom in drenthe te gaan en een pit stop *hele slechte, dure, lange pitstop* bij de divoza te maken
Gek word ik er van! Ieder jaar weer kan ik weet ik het hoe ver sjouwen met me zadel omdat alles is afgesloten of vol staat auto's die er niet horen..
Het is niet met opzet gebeurt.
. Mijn reactie was gelukkig direct zweep op der billen en ze wist dus ook gelijk oliebol fouteboel. Ze ging natuurlijk direct aan de haal en heb haar los gelaten ben rustig op mijn hurken gaan zitten in het midden met een ontspannen houding en binnen 2 minuten had ik haar gewonnen. Mevrouw kwam rustig naar me toe en legde haar hoofd op me schouder heb haar weer opgepakt en even een moment van rust genomen, daarna weer op haar goede hand genomen en ze deed het super braaf, toen even 1 minuut op de slecht hand en dat deed ze ook erg braaf. We hebben gelukkig alles goed afgesloten en melody begreep de gang van zaken.
hard leren dus..
Maar hij gaat er alog gewoon doorheen...