Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Emmaar schreef:Wat ik wel raar vind, is dat we helemaal niet te horen krijgen of onze betaling goed ontvangen is. Straks is het 15 juli en dan krijgen we ineens te horen, sorry je hebt niet goed betaald de inschrijving is niet voltooid, dan baal je...
wisanda2003 schreef:Ik heb net dit topic doorgelezen en krijg er helemaal de kriebels van. Lijkt me super leuk om ook te gaan, maar heb helemaal geen haflingermaatjes om samen te gaan of iets....... Wat zijn jullie ervaringen als je daar niemand kent ?
ik ken ook niemand hoor... ik kom dan wel met mijn man en een vriendin maar verder zie ik het wel
kennedyl schreef:Ik ga me opgeven met de haflinger van mijn moeder. Ze kon haar een tijd niet rijden vanwege een breuk in het sleutelbeen. Maar gelukkig kan ik haar in conditie houden en zorgen dat ze weer het nodige leert.
We hadden gelezen van Ermelo en ons opgegeven, want ik vind het zo'n leuk idee. Maar ik wilde in de M1 dressuur starten en 70 springen en zondag crossen.
Omdat ik mijn KWPNer in het Z heb lopen, leer je de haf ook gelijk veel dingen. Maar ik heb geen startkaart met haar, dus ik vroeg me af of je dan een andere rubriek start dan alle ruiters met startkaart. En dit geldt het zelfde voor het springen.
Ik neem haar nu al een tijd mee met allerlei cross lessen en oefencross. Ik les bij Gert Boonzaayer, en dat doet ze echt super. We hebben al een sloot gesprongen en water en op en af sprongen deeed ze super!
Gisteren heb ik met mijn super haffie mee gedaan aan de Oefencross paarden bij de Vlietlanden. Nou we ging goed! Alleen was toen het water het probleem.. Erg jammer want anders hadden we bij de top 5 kunnen zitten EN dat na 3 lessen!
Maar we gaan nog lekker aan de dressuur werken, want dat springen lukt wel!
Hopelijk tot dan!