Haflingerweekend Ermelo 2009; vraagprogramma online.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

R0oszs

Re: Haflingerweekend Ermelo 2009; vraagprogramma online.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:54

suusjie je kan ook een box huren voor je pony ;)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:18

Doe ik , voor zaterdag overdag :)
Maar hij is nog vrij jong en heeft verder nog niet echt ervaring op andere tereinen..
Dus eerst maar eens zaterdags mee doen :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:20

Trouwens ben het even kwijt, zijn er nou wel of geen electrische waterbakken in de stallen ?
Hooi is niet aanwezig he?

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:20

Zoals hoe ik het begreep moet je voor eten zelfs zorgen ja :j
Drinkbakken weet ik niet

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:21

okee ;)
ik heb geen idee maar volgens mij zijn er wel elekstrische waterbakken

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:24

Jah denk het ook wel, zie al iedereen rondslepen met emmers gevuld met water haha

janmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:36

Wij komen weer zeker kijken op de Haflingerdag dat is zo leuk!!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 02:03

:D Denk dat het heel gezellig word

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 08:37

Ja, er zijn elektrische drinkbakken :j Voor hooi, bik of muesli moet wel zelf gezorgd worden ;)

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:42

Emmaar schreef:
Wat ik wel raar vind, is dat we helemaal niet te horen krijgen of onze betaling goed ontvangen is. Straks is het 15 juli en dan krijgen we ineens te horen, sorry je hebt niet goed betaald de inschrijving is niet voltooid, dan baal je...

haha dat komt wel goed hoor! Het is meer dat mensen dan ten minste direct het geld overmaken en je niet tot half september constant achter mensen aan moet bellen als organisatie om te zorgen dat je je geld krijgt. Het is geen doen om iedereen een ontvangst-bevestiging te sturen; weet je hoeveel mensen er inschrijven :D Dus ga er maar vanuit dat het allemaal goed is gegaan als je op jou afschrift ziet staan dat het geld is afgeschreven, mocht er dan nog toch iets niet kloppen dan wordt je heus niet zo maar uit de startlijst geknikkerd ;) Met die mensen waarbij de betaling niet klopt wordt alsnog contact opgenomen.

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 20:08

Nou ik ben er dan ook, als 'groom' Asra ;-)

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:51

Ik heb net dit topic doorgelezen en krijg er helemaal de kriebels van. Lijkt me super leuk om ook te gaan, maar heb helemaal geen haflingermaatjes om samen te gaan of iets....... Wat zijn jullie ervaringen als je daar niemand kent ?

ik ken ook niemand hoor... ik kom dan wel met mijn man en een vriendin maar verder zie ik het wel

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:43

wisanda2003 schreef:
Ik heb net dit topic doorgelezen en krijg er helemaal de kriebels van. Lijkt me super leuk om ook te gaan, maar heb helemaal geen haflingermaatjes om samen te gaan of iets....... Wat zijn jullie ervaringen als je daar niemand kent ?

ik ken ook niemand hoor... ik kom dan wel met mijn man en een vriendin maar verder zie ik het wel

Je komt zo makkelijk in contact met mensen daar! :) De sfeer is gewoon anders dan op gewone wedstrijden, veel vriendschappelijker en totaal geen concurrentiestrijd.
Ik ga ook gewoon met mijn moeder en een vriendin (alhoewel er dit jaar nog een vriendin van me meegaat met haar haf :) ) maar je ontmoet altijd wel nieuwe mensen :D

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:38

Ik ga me opgeven met de haflinger van mijn moeder. Ze kon haar een tijd niet rijden vanwege een breuk in het sleutelbeen. Maar gelukkig kan ik haar in conditie houden en zorgen dat ze weer het nodige leert.

We hadden gelezen van Ermelo en ons opgegeven, want ik vind het zo'n leuk idee. Maar ik wilde in de M1 dressuur starten en 70 springen en zondag crossen.
Omdat ik mijn KWPNer in het Z heb lopen, leer je de haf ook gelijk veel dingen. Maar ik heb geen startkaart met haar, dus ik vroeg me af of je dan een andere rubriek start dan alle ruiters met startkaart. En dit geldt het zelfde voor het springen.

Ik neem haar nu al een tijd mee met allerlei cross lessen en oefencross. Ik les bij Gert Boonzaayer, en dat doet ze echt super. We hebben al een sloot gesprongen en water en op en af sprongen deeed ze super!
Gisteren heb ik met mijn super haffie mee gedaan aan de Oefencross paarden bij de Vlietlanden. Nou we ging goed! Alleen was toen het water het probleem.. Erg jammer want anders hadden we bij de top 5 kunnen zitten EN dat na 3 lessen!

Maar we gaan nog lekker aan de dressuur werken, want dat springen lukt wel!
Hopelijk tot dan!

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 15:50

Er zijn al heel veel bokkers zie ik wel :Y)
Morgen ga ik alle informatie doorgeven aan iemand uit m'n springles en wie weet gaat die ook nog (als de trailer van hun het toelaat ;) )

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:47

kennedyl schreef:
Ik ga me opgeven met de haflinger van mijn moeder. Ze kon haar een tijd niet rijden vanwege een breuk in het sleutelbeen. Maar gelukkig kan ik haar in conditie houden en zorgen dat ze weer het nodige leert.

We hadden gelezen van Ermelo en ons opgegeven, want ik vind het zo'n leuk idee. Maar ik wilde in de M1 dressuur starten en 70 springen en zondag crossen.
Omdat ik mijn KWPNer in het Z heb lopen, leer je de haf ook gelijk veel dingen. Maar ik heb geen startkaart met haar, dus ik vroeg me af of je dan een andere rubriek start dan alle ruiters met startkaart. En dit geldt het zelfde voor het springen.

Ik neem haar nu al een tijd mee met allerlei cross lessen en oefencross. Ik les bij Gert Boonzaayer, en dat doet ze echt super. We hebben al een sloot gesprongen en water en op en af sprongen deeed ze super!
Gisteren heb ik met mijn super haffie mee gedaan aan de Oefencross paarden bij de Vlietlanden. Nou we ging goed! Alleen was toen het water het probleem.. Erg jammer want anders hadden we bij de top 5 kunnen zitten EN dat na 3 lessen!

Maar we gaan nog lekker aan de dressuur werken, want dat springen lukt wel!
Hopelijk tot dan!

Ja, je start dan in de rubriek M1 zonder startkaart :)
Springen is sowieso niet officieel in Ermelo, dus startkaarthouders die springen 'hebben er niks aan'.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 01:05

Babsding schreef:
Nou ik ben er dan ook, als 'groom' Asra ;-)

Jaah word vast weer gezellie :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 01:06

Ik zit ff met de betaling want heb de 11de geld, en 15de is laatste dag opgeving/betaling..
Dadelijk zit het de 11de al vol, misschien moet ik ff bellen om iets af te kunnen spreken...

Nou heb zondag me eerste officiele & buite concours gehad en nog 1ste geworden ook met winstpunt :D
Was er verbaast van :D

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 09:37

Ja, je start dan in de rubriek M1 zonder startkaart :)
Springen is sowieso niet officieel in Ermelo, dus startkaarthouders die springen 'hebben er niks aan'.[/quote]

Zijn het grote rubrieken? Ik heb geen flauw idee hoe druk het kan zijn...
Ik ben benieuwd! Doen er veel mee met crossen???

krisjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:06

Ik wil hier ook zo graag heen, heb het er al jaren over! Maar... ik woon te ver weg, als mijn haflinger alleen staat in de trailer zo lang, dat gaat gewoon niet.. Ik kan het hem niet aan doen. Hier in de omgeving heb ik al veel mensen met haflingers gevraagt die anders mee willen, maar niemand ziet het zitten wegens de lange reistijd..

Misschien kom ik dit jaar wel kijken zonder paard... ben ik er toch nog een beetje bij..

Of weet één van jullie die uit Noord-Holland komt? Woon zelf in Heiloo, dat is dicht bij Alkmaar.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 12:37

van Heillo naar ermelo is maar een uur en kwartier rijden,zo ver is dat toch niet :?
wij doen er een uur en 40 minuten over.
wel gaan we er al op vrijdag heen zodat me paardje eerst ff kan wennen en goed uit kan rusten :j

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 12:39

:o

Ik krijg het weekeindje cadeau van mijn ouders, voor mijn slagen
*\o/*

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 12:40

ooh wauw!! dat is lief zeg :+:
Jeej echt leuk dat je komt :):)

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 12:43

Jaaaaa. Dan ga ik je alweer meeten :):)
EN SILBY :+:

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 12:46

Dat is nog eens een leuk examencadeau *D Ik heb het weekendje ook van mijn ouders gekregen, vind ik zo lief! Want het kost niet niks...