Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
8 over 4 
casanova schreef:verdorie moet als 2de al s 'ochtends..het is dan nog zo ongezellig en ik moet dan heeeeeeel vroeg opstaan.
casanova schreef:verdorie moet als 2de al s 'ochtends..het is dan nog zo ongezellig en ik moet dan heeeeeeel vroeg opstaan.
Alleen wel een behoorlijk aantal deelnemers in de B zeg
MirjamN schreef:Ik moet ook op tijd, we komen niet echt van naast de deur... 09.53 starten betekent kwart over 6 mijn bed uit...![]()
Marguerite, we zijn maar saampjes, waar zijn die andere L2-ers? Enne, ik heb geen bak en de berm was eerst veel te nat en glad en nu te ongelijk en hard, dus ik rij ook niet zo druk... Gisteren maar gelest, zodat ie niet al te gek doet, daarvoor was al 1,5 week geleden!
Charaz schreef:casanova schreef:verdorie moet als 2de al s 'ochtends..het is dan nog zo ongezellig en ik moet dan heeeeeeel vroeg opstaan.
Ben jij dan Denise met Max? Dan moet ik na jou!
Lekker laat... MirjamN schreef:Ik moet ook op tijd, we komen niet echt van naast de deur... 09.53 starten betekent kwart over 6 mijn bed uit...![]()
Marguerite, we zijn maar saampjes, waar zijn die andere L2-ers? Enne, ik heb geen bak en de berm was eerst veel te nat en glad en nu te ongelijk en hard, dus ik rij ook niet zo druk... Gisteren maar gelest, zodat ie niet al te gek doet, daarvoor was al 1,5 week geleden!
MirjamN schreef:Oh ja, jullie stonden naast ons met de trailer tijdens de vorige wedstrijd! Jammer dat je niet mee kunt doen... Heb je inmiddels al meer wedstrijden L2 gestart? Toen was toch de eerste keer als ik het goed onthouden heb?