SmeeJ schreef:huh wtf?.
hoe kom je daar dan bij
Dat heb jij mij toen allemaal verteld hoor

Er waren al hele gesprekken emt je ouders enzo geweest.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:huh wtf?.
hoe kom je daar dan bij
SmeeJ schreef:Hmm, áls het kan/mag denk het dan niet.
Misschien, als hiuj der voor niet veel wegdoet
HAFxGEK schreef:Ik niet hoor, Viet en Emma enz
SmeeJ schreef:Lariss; Omdat ik wéet wat ze allemaal heeft meegemaakt, en dat ze allerlei kwalen etc heeft
HAFxGEK schreef:Amandie schreef:Doeii
Trouwens we moeten wel langzaam aandoen als Yvanka pas om half 7 komt
eetse
xLariss schreef:SmeeJ schreef:Lariss; Omdat ik wéet wat ze allemaal heeft meegemaakt, en dat ze allerlei kwalen etc heeft
Is dat zo erg dan?
SmeeJ schreef:Nou, ze is jaren hoefbevangen geweest, ontzettend vaak kreupel etc.
Laatste tijd niet meer!, maar iig genoeg dus
lotteluvah schreef:Peelie schreef:Ik sta niet op stalen de buren hebben een bak die ik mag gebruike maar die is nou niet echt van super kwaliteid. Maar ik ga nu echt aan mijn boekverslag... anders komt het niet af
Je pony staat aan huis?
Peelie schreef:nee ook niet gewoon op een weiland waar mensen naast wonen... maar het hoord verder nergens bij. het stuk land is van een paar mensen die het verhuuren aan mensen met paarden zodat je je paard daar neer kan zetten... ze hebben zelf ook paarden. Die staan er dus ook...
xLariss schreef:Gefeliciteerd meid.
HAFxGEK schreef:Amandie schreef:*Ik keek net even snel een beetje door.. en zie veel nieuwe mensen*
Die zijn ook allemaal weer weg
xLariss schreef:SmeeJ schreef:Nou, ze is jaren hoefbevangen geweest, ontzettend vaak kreupel etc.
Laatste tijd niet meer!, maar iig genoeg dus
Oo oké.
Wil je recreatief gaan rijden of echt wedstrijden?
Amandie schreef:Trouwens...
Tromgeroffel:.
..
..
..
..
..
..
..
IK GA WEDSTRIJDEN RIJDEN![]()
![]()
15 maart is me eerste