Zal dit dan het laatste ontzettend zinvolle intiligente bericht zijn van ons geweldig gezellige topic?
Mannen zijn idd veeeeel te lastig.. heb er ook beetje me buik van vol.. Ik heb er ook een handje van om voor de verkeerden te vallen.. dus ja.. dan maar paardje K word in april 27
Hmm rijke man..Laat mijn vriend nou chirurg willen worden xDAlleen wil hij geen geld ana paarden uitgeven.. Niet eerlijk hea..
Gothic_TeZZy schreef:Hmm rijke man..Laat mijn vriend nou chirurg willen worden xDAlleen wil hij geen geld ana paarden uitgeven.. Niet eerlijk hea..de mijne wilt boer worden, dus ik zit in de goede hoek..
Topic..Bedankt, voor je trouwe dienst!Je was er altijd voor ons, we zullen nog vaak aan je denken!Maar helaas, je bent vol we moeten verhouzen!Op naar nummer 3!!!!!!
Freya schreef:Hey jullie kakken in, hihihiihihi ... ik zit hier startklaar ... een druk op de knop ...ooohhh je bent er al
Gothic_TeZZy schreef:Topic..Bedankt, voor je trouwe dienst!Je was er altijd voor ons, we zullen nog vaak aan je denken!Maar helaas, je bent vol we moeten verhouzen!Op naar nummer 3!!!!!!